MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

De Duitsers lijken zo makkelijk te spelen. Ze spelen voetbal zoals het ooit bedoeld was; naar voren gericht.
1-0 voor en gewoon voor de volgende treffer gaan, niet ineens je tactiek gaan veranderen en terug laten zakken, maar de tegenstander door je aanvals drift gewoon onder druk houden.
Ze ogen ook enorm fris en fit. ik zie de Spanjarden dit team echt niet stoppen of het moet echt individuele klasse zijn dat die avond de doorslag geeft (als Spanje natuurlijk eerst in de halve finale komt).

Duitsland heeft me in ieder geval 40 euro opgebracht.

Nu 65 euro winst via unibet... misschien 100 op NL en dan 160 op NL in finale? :P

Suarez een held?? ???

Als hij een keepersduik moest maken om de bal met zijn handen tegen te houden, dan zou hij dat doen ook. Wat is jullie definitie van een held? :roflol:

Het was zijn enige optie, hij kon hem ws toch niet meer koppen. Gewoon een slimme actie die goed heeft uitgepakt voor Uraguay.

nigel_de_jong_narrowweb__300x4260.jpg

Zo de coke kan weer besteld worden en doei..........

Ik vind Spanje dit wk niet eens zo groots spelen, eigenlijk alleen tegen Portugal in de tweede helft. Die Spanjaarden mogen zometeen flink aan de bank, want makkelijk winnen ze niet.

Heb geen 10 min. kunnen zien, maar dit geloofde ik niet.
4-0 voor Duitsland, :scratch:

Spanje is er een paar keer goed van af gekomen tijdens 1e helft. Ben benieuwd wat de 2e helft gaat brengen.

edit; strafschop :D

Laatst bewerkt:
haha @ cardozo & lol nog een penalty.

laat maar zien hoe het moet spanje

edit; fock nog een keer overnieuw wat een heksenketel

Laatst bewerkt:
hahhhaa grappigste ooit

HAHA gemist!!

Nu maar hopen dat spanje er alsnog uit vliegt !

mooie duik van villa klasse wat een hond

commentator heeft wel gelijk, voor die overtreding (eddine, optreding?) op fabregas direct na de strafschop had een kaart + nog een penalty mogen komen

overnieuw is fout, over + nieuw is dubbelop
het is over of opnieuw

Terug
Naar boven