MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Hahaha, Suarez speelt pingpong met de benen van de tegenstander. Als hij de bal heeft probeert hij hem alleen maar tegen de tegenstander aan te schieten, om hem per ongeluk terug te krijgen en zo de bal op het doel te knallen. Probleem is alleen dat verdedigers op internationaal niveau niet zo ****ing lomp zijn als Michael Dingsdag en kameraden. Daarnaast heeft hij met Forland een spits die ook echt wat kan naast zich, waardoor hij niet dertig keer per wedstrijd op doel kan schieten.

Na deze twee wedstrijden ben ik ineens een stuk minder enthousiast over de komende dagen. Ze zijn allemaal wel heel erg bang om tegen een nederlaag aan te lopen in de eerste wedstrijd.

De thuisploeg wil sowieso niet de eerste wedstrijd verliezen, was wel te verwachten dat Zuid Afrika niet meteen vol in de aanval ging.
En Frankrijk probeerde wel, maar het was moeilijk om een gaatje te vinden met de goede organisatie van Uruguay.

Zo geweldig is de poule ook niet. Noem een noemenswaardige speler bij mexico of zuid afrika. Buiten forlan en suarez stelt uruguay weinig voor.

Zo geweldig is de poule ook niet. Noem een noemenswaardige speler bij mexico of zuid afrika. Buiten forlan en suarez stelt uruguay weinig voor.
Pienaar, Rafael Marquez, Salcido,Giovani dos Santos, maar het zijn er inderdaad niet veel:D

Klasse verschil tussen Forlan en Suarez is wel enorm op basis van de eerste wedstrijd.

Forlan = Wereldklasse
Suarez = Top van Nederland

die commentator bij zuid-afrika - mexico (jeroen grueter?) is echt wel een held. bij elke kleine kans gaat 'ie al los. heerlijk positief altijd, maar kan het ook zeggen als het drama is. hij deed ook de CL finale. gewoon genieten.

Dit meen je niet, als er iemand irritant en slecht commentaar geeft dan is hij het wel.
''WAT EEN WERELD PASS VAN WESLEY SNEIJDER!!!!''
Die gast stond 2 meter bij hem vandaan zeg. Mijn overbuurman van 97 met lepera had die pass nog gemaakt.:rolleyes:

Frankrijk was echt k*t, zoals iedereen al voorspeld had.

Hoe heet die (NOS) commentator die zelfs schreeuwt bij een ingooi op de eigen helft naar een middenvelder, die man die uit het niets zomaar bepaalde woorden uit kan schreeuwen. Die mag van mij best dood.

Laatst bewerkt:
Hoe heet die commentator die zelfs schreeuwt bij een ingooi op de eigen helft naar een middenvelder, die man die uit het niets zomaar bepaalde woorden uit kan schreeuwen. Die mag van mij best dood.

Klopt die is ****in irritant. Er is er ook één bij die lult allemaal verhalen over alles en niks. Volgens mij loopt het commentaar ook iedere keer wat voor.. De commentator gaat telkens flippen terwijl de bal nog naast of in het doel moet vliegen.. Btw man: 8 gele en 1 rode kaart al ofzo? Gaat hard..

Suarez zag je dat hij gewoon tekort komt tegen topspelers, die Forlan is toch een meesterspits hé. Die aannames, loop acties en pases, echt een goede voetballer.

Goeie genade wat een wereldgoal, als een duveltje uit een doosje, die dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk. Het zal nog lang onrustig blijven, hier in Johannesburg.

Frankrijk was echt k*t, zoals iedereen al voorspeld had.

Frankrijk is vergane glorie 4 sure. Ik vindt het op zich wel jammer, want ze hebben wel een heel aantal mooie en goede spelers, maar ik denk dat ze het wederom snoeihard gaan verkloten.

Ik begrijp echt niet dat ze die coach en technische staf niet allang vervangen hebben, zonde van zo'n generatie.

Dit meen je niet, als er iemand irritant en slecht commentaar geeft dan is hij het wel.
''WAT EEN WERELD PASS VAN WESLEY SNEIJDER!!!!''
Die gast stond 2 meter bij hem vandaan zeg. Mijn overbuurman van 97 met lepera had die pass nog gemaakt.:rolleyes:

Jij snapt er niks van.

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Ik begrijp echt niet dat ze die coach en technische staf niet allang vervangen hebben, zonde van zo'n generatie.

Argentinie dan :roflol:

Bij Argentinie kan ik me er enigszins iets bij voorstellen. Die man is wellicht de beste voetballer ooit uit een land waarin voetbal zo'n beetje de allerbelangrijkste bezigheid is maar wie is die Domenech nu eigenlijk?

Pienaar, Rafael Marquez, Salcido,Giovani dos Santos, maar het zijn er inderdaad niet veel:D

+1 Ik vond de doelpuntenmaker van zuid afrika ook wel vrij goed.
Niet omwille van zijn goal, maar had een goeie passing en voorzet in de voeten, zeer goede aannamen van de bal.

Kan natuurlijk maar oordelen van enkel deze wedstrijd, eerste maal dat ik hem in actie zag.

Terug
Naar boven