XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Bij Argentinie kan ik me er enigszins iets bij voorstellen. Die man is wellicht de beste voetballer ooit uit een land waarin voetbal zo'n beetje de allerbelangrijkste bezigheid is maar wie is die Domenech nu eigenlijk?

Een cokesnuivende, buikschuivende, vuilgebekte veelvraat aan het roer van een talentvolle miljoenequippe? Een team wat een voetbalgek land vertegenwoordigt en waar voetbal, zoals je zelf zegt, de belangrijkste sport is.

Ik snap het niet.

Ik vermoed dat ze zoiets hebben van laten we dat wk maar even aankijken, ofzo.

day 2 wederom met prachtige matches

verheug me zeker op argentienie - negeria

Engeland-Usa kijk ik ook wel naar uit. Benieuwd of Rooney wat potten kan breken op het WK

Een cokesnuivende, buikschuivende, vuilgebekte veelvraat aan het roer van een talentvolle miljoenequippe? Een team wat een voetbalgek land vertegenwoordigt en waar voetbal, zoals je zelf zegt, de belangrijkste sport is.

Ik snap het niet.

Ze zijn allemaal geflipt daar, die voorzitter zou zich toch in zijn reet laten nken als ze het WK zouden winnen. Serieus wat een labiele mong*len daar, kan toch nooit goed gaan. :roflol:

Correctie, vandaag de eerste interessante match!

Laten we eerlijk zijn, niemand wil Zuid Afrika tegen Mexico zien spelen, haha. En Frankrijk is al enkele jaren niet veel soeps meer.
true

england is ook een pot om naar uit te kijken amerikaanse foras is er war tussen americanen en engelsen echt machtig

Wat een lelijke rotkop heeft die Ribery toch, niet gek dat ie met h**ren snoert.

VS stelt niks voor, mogen in hun handjes klappen voor een offday van Engeland.

Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
Volgens mij wint Portugal het WK .

Je bent wel erg overtuigd Phenochef, en dan kom je met Portugal op de proppen?

Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
vanwaar de haat, wees reeel nederland heeft de beste team en kans op een finale plek stop de haat

Niets haat . Ze grijpen er gewoon altijd naast die Noorderburen . Het is maar een vaststelling .

Waar zijn al die Nederlanders die denken dat we het wk gaan winnen dan?? Volgens mij valt dat namelijk wel mee.
Ennuh...Portugal?:o

Ja, altijd ernaast inderdaad.....

Ned. Finale :scratch:

Afwachten wat Denemarken word, nu denk ik dat de laatste 8 mogelijk moet zijn.

Hoe zit het eigenlijk met Drogba, hebben ze zijn gebroken arm nog miraculeus weten te lijmen?

Terug
Naar boven