mikeybb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, combineren goed. En de Grieken, spelen hele tijd met de lange bal
Hopelijk winnen de Zuid-Koreanen.Ik heb 1- 2 Zuid-Korea - Griekenland.
Dus kom op Griekenland![]()

Grieken stellen me weer teleur dan. Eerst met dat hele europese gedoe, nu dit.

Grieken stellen me weer teleur dan. Eerst met dat hele europese gedoe, nu dit.![]()
100 punten
. (DBB Poule)KAAPSTAD - Ajacied Luis Suarez hoeft bij het WK in Zuid-Afrika niet te vrezen voor zijn basisplaats bij Uruguay. Bondscoach Oscar Tabarez sprak een dag na de teleurstellende 0-0 tegen Frankrijk zijn vertrouwen uit in de topscorer van de eredivisie. „Ik blijf zeggen dat hij een grote speler is”, liet hij weten.
Suarez kwam vrijdag in zijn eerste WK-wedstrijd nauwelijks in het spel voor en al helemaal niet in scoringspositie. Hij werd in de 74e minuut gewisseld. „Hij speelde misschien niet op zijn best”, sprak Tabarez diplomatiek. „Maar er waren verzachtende omstandigheden. Het veld bijvoorbeeld was nogal glad. Daardoor ontstonden veel technische fouten.”
Tabarez vond het geen goed idee om Suarez voor de tweede groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika, woensdag in Pretoria, naar de bank te verwijzen. „Dat lijkt me geen goede oplossing. Dan verliest hij nog meer zelfvertrouwen. Ik ga wel een goed gesprek met hem aan. Ik wil weten hoe hij zich in de wedstrijd tegen Frankrijk voelde. Wat is er met hem gebeurd? Ik werk al een aantal jaar met Luis. Ik heb een prima verstandhouding met hem.”