Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

1-0 voor korea, gasten spelen goed :O

Eerst eens zien hoelang ze 't volhouden in dit tempo

grieken bakken er niets van, alsof ze geen zin hebben ??? overtreding na overtreding.

Ik had me meer voorgesteld van Griekenland.

idd, Griekeland is echt zooo slecht :roflol:

De zuid-Koreanen zijn gewoon sneller bij de bal en technisch vaardiger. Winnen ook bijna alle duels daardoor.

Is toch ook helemaal niet zo opzienbarend dat ze een stuk beter zijn dan die gemankeerde en uitgebluste Griekse selectie?

grieken lopen ook al 8 jaar met hetzelfde elftal, hoe ze het EK gewonnen hebben in 2002 dat mag god weten, want ik zie het niet gebeuren dat ze tegen korea winnen :roflol:

Ik heb 1- 2 Zuid-Korea - Griekenland.

Dus kom op Griekenland :D

Ik heb 2-0 voor Zuid-Korea staan. Gisteren tweede wedstrijd ook goed voorspeld.

heb in beide pools 0-0 voorspeld. Maak er dan maar 1-1 van.

KAAPSTAD - Ajacied Luis Suarez hoeft bij het WK in Zuid-Afrika niet te vrezen voor zijn basisplaats bij Uruguay. Bondscoach Oscar Tabarez sprak een dag na de teleurstellende 0-0 tegen Frankrijk zijn vertrouwen uit in de topscorer van de eredivisie. „Ik blijf zeggen dat hij een grote speler is”, liet hij weten.

Suarez kwam vrijdag in zijn eerste WK-wedstrijd nauwelijks in het spel voor en al helemaal niet in scoringspositie. Hij werd in de 74e minuut gewisseld. „Hij speelde misschien niet op zijn best”, sprak Tabarez diplomatiek. „Maar er waren verzachtende omstandigheden. Het veld bijvoorbeeld was nogal glad. Daardoor ontstonden veel technische fouten.”

Tabarez vond het geen goed idee om Suarez voor de tweede groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika, woensdag in Pretoria, naar de bank te verwijzen. „Dat lijkt me geen goede oplossing. Dan verliest hij nog meer zelfvertrouwen. Ik ga wel een goed gesprek met hem aan. Ik wil weten hoe hij zich in de wedstrijd tegen Frankrijk voelde. Wat is er met hem gebeurd? Ik werk al een aantal jaar met Luis. Ik heb een prima verstandhouding met hem.”

2-0 Wat een blunder van die verdediger. Die zal lekker slapen vannacht :D

KAAPSTAD - Ajacied Luis Suarez hoeft bij het WK in Zuid-Afrika niet te vrezen voor zijn basisplaats bij Uruguay. Bondscoach Oscar Tabarez sprak een dag na de teleurstellende 0-0 tegen Frankrijk zijn vertrouwen uit in de topscorer van de eredivisie. „Ik blijf zeggen dat hij een grote speler is”, liet hij weten.

Suarez kwam vrijdag in zijn eerste WK-wedstrijd nauwelijks in het spel voor en al helemaal niet in scoringspositie. Hij werd in de 74e minuut gewisseld. „Hij speelde misschien niet op zijn best”, sprak Tabarez diplomatiek. „Maar er waren verzachtende omstandigheden. Het veld bijvoorbeeld was nogal glad. Daardoor ontstonden veel technische fouten.”

Tabarez vond het geen goed idee om Suarez voor de tweede groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika, woensdag in Pretoria, naar de bank te verwijzen. „Dat lijkt me geen goede oplossing. Dan verliest hij nog meer zelfvertrouwen. Ik ga wel een goed gesprek met hem aan. Ik wil weten hoe hij zich in de wedstrijd tegen Frankrijk voelde. Wat is er met hem gebeurd? Ik werk al een aantal jaar met Luis. Ik heb een prima verstandhouding met hem.”

Suarez kreeg gewoon totaal geen bal van ze middenveld, tja kan je ook niet scoren. had niets met hem te maken tho

HIj krijgt gewoon geen bal omdat zijn middenveld weet dat hij niet kan voetballen.
BIj ons bij de Fjes was er ook altijd zo'n gozer. Als er dan een nieuwe jongen kwam dan fluisterde we die altijd toe: "niet naar hem spelen hoor".

Terug
Naar boven