XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Hij traint weer mee.

Zo goed is Nigeria niet meer, kwamen maar net op het WK.

**** yeah, net wakker en eerste waar ik aan dacht was wk (en examens waarvoor ik moet leren, maar dat terzijde) :)

over 1 uur begint griekeland tege zuid korea wie gaat dit kijken??? lijkt me een saaie match

Inderdaad en niet dankzij Messi, Higuain of Tevez, maar Martin Palermo. :o

milito?

Argentinië verdient het gewoon af te gaan met zo'n malloot van een bondscoach. Als je achter zo'n halve gare blijft staan dan moet het gewoon zo zijn dat je daarvoor nationaal wordt afgestraft, het hele land in rauw zeg ik je!

Bij clubs? Dat je dan dagelijks met zo'n losgeslagen totaalmalloot zit opgescheept?

haha, weet je wel wat je zegt. Ze hebben Messi, higuain en Tevez in de voorhoede . En dan zitten Aguero en Milito nog op de bank :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Nee, ik heb lekker uitgeslapen sinds lang:)

Ja ik weet prima wat ik zeg, ik heb namelijk een paar kwalificatiewedstrijden gezien van Argentinië, was niet veel soeps...
En toen stonden al die grote namen ook op het veld.

Bij clubs? Dat je dan dagelijks met zo'n losgeslagen totaalmalloot zit opgescheept?
Het is inmiddels duidelijk dat Maradonna niet je favoriete coach is:D
Ja ik weet prima wat ik zeg, ik heb namelijk een paar kwalificatiewedstrijden gezien van Argentinië, was niet veel soeps...
En toen stonden al die grote namen ook op het veld.
Ja, dat ligt waarschijnlijk meer aan de coach. Ik snap eigenlijk niet waarom ze hem hebben aangsteld. Waarschijnlijk om de spelers te inspireren voor het wk zoals maradona in 86, aan zijn trainerscapaciteiten zal het niet gelegen hebben..

Na Bergkamp mijn favoriete voetballer maar het is toch vrij duidelijk dat die gast niet helemaal spoort en totaal ongeschikt is voor zo'n functie.

Terug
Naar boven