- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
day 2 wederom met prachtige matches
verheug me zeker op argentienie - negeria
onderschat die negerianen niet, zijn spierbonken en keihard gecombineerd met snelheid heb je een gevaarlijk teamgisteren was 2x niks
hopelijk vandaag een goal of 7 van de argentijnen
Zo goed is Argentinië niet meer, kwamen maar net op het WK.

goede morgen**** yeah, net wakker en eerste waar ik aan dacht was wk (en examens waarvoor ik moet leren, maar dat terzijde)![]()

haha, weet je wel wat je zegt. Ze hebben Messi, higuain en Tevez in de voorhoede . En dan zitten Aguero en Milito nog op de bank

Nee, ik heb lekker uitgeslapen sinds langgoede morgen
ik heb al me boodschappen gedaan getraind en ji bent nu wakker
u mad?

haha, weet je wel wat je zegt. Ze hebben Messi, higuain en Tevez in de voorhoede . En dan zitten Aguero en Milito nog op de bank![]()

over 1 uur begint griekeland tege zuid korea wie gaat dit kijkenlijkt me een saaie match
Ja, dat is wel waar. Maradona heeft trouwens amper ervaring als trainer, ze hadden hem beter eerst ervaring laten opdoen bij clubs en hem dan pas aanstellen als bondscoach.
haha, weet je wel wat je zegt. Ze hebben Messi, higuain en Tevez in de voorhoede . En dan zitten Aguero en Milito nog op de bank
---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------
Nee, ik heb lekker uitgeslapen sinds lang![]()
Het is inmiddels duidelijk dat Maradonna niet je favoriete coach isBij clubs? Dat je dan dagelijks met zo'n losgeslagen totaalmalloot zit opgescheept?

Ja, dat ligt waarschijnlijk meer aan de coach. Ik snap eigenlijk niet waarom ze hem hebben aangsteld. Waarschijnlijk om de spelers te inspireren voor het wk zoals maradona in 86, aan zijn trainerscapaciteiten zal het niet gelegen hebben..Ja ik weet prima wat ik zeg, ik heb namelijk een paar kwalificatiewedstrijden gezien van Argentinië, was niet veel soeps...
En toen stonden al die grote namen ook op het veld.