- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel je is voor man Elia op links, Roohhben op rechts.Met deze jongens is elk land kansloos. Alleen met Elia vanaf het begin was er al een totale walkover op japan en denemarken. Maar Bert zal zijn favoriete demagoog blijven opstellen.

Ze spelen wel op het hoogste podium, in tegenstelling tot sommige andere armzalige landen..
LONDEN - Afgelopen vrijdag kwam Engeland niet verder dan een 0-0 gelijkspel, en volgens een medicijnvrouw in de Britse tabloid The Sun zouden daar wel eens bovennatuurlijke krachten verantwoordelijk voor kunnen zijn.
Tijdens de wedstrijd zat er een duif op de lat bij de Algerijnen, en Olga Mokwena denkt dat die wel eens door een heks zou kunnen gezonden zijn. ,,Die duif zat daar 's avonds, terwijl duiven 's avonds dan eigenlijk horen te slapen. Aangezien deze wakker was, vermoed ik dat het dier het Algerijnse doel bewaakte."
Mokwena zal het Engelse team nu helpen met een speciale kuur. "Ik geef ze iets voor in bad, poeder gemaakt van boomschors. Ze moeten zich daarmee wassen om de kwade geesten te verdrijven."
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, David Villa mist de penalty.....
Ik heb 25 euro ingezet dat Villa een hattrick scoort in deze wedstrijd...omg zo dichtbij, dan krijg ik 11 x mijn inzet!