Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Na 1 wedstrijd je basis 11 wisselen :roflol: Hoe kom je er op ook.

Stel je is voor man Elia op links, Roohhben op rechts.:wanker: Met deze jongens is elk land kansloos. Alleen met Elia vanaf het begin was er al een totale walkover op japan en denemarken. Maar Bert zal zijn favoriete demagoog blijven opstellen.

Een VI Oranje fan zie ik. :D

Zo Spanje, Honduras gaat voetballes krijgen :lick:

Ben benieuwd wat spanje doet, ga helaas nite kijken want moet voor school werken :(

De malaise rondom het Frans nationale team nadert haar climax. Na de verwijdering van Nicolas Anelka uit de ploeg, de weigering van de overgebleven spelers om te trainen en de mededeling die Raymond Domenech en public voorlas, lijken enkele internationals nu niet te willen spelen in de laatste groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika. Dat gaf Domenech maandag aan in een persconferentie.
De weigering tot spelen zou gebeuren op verzoek van de internationals zelf. Om welke spelers het gaat, is nog niet bekend. Mogelijk komt het initiatief voort uit de berichten dat meerdere spelers van Les Bleus het totaal oneens waren met de beslissing van de bond om Anelka terug te roepen uit Zuid-Afrika. Het laat zich dan ook nog raden wie er wel en niet in actie komen, dinsdag. Zuid-Afrika zal er niet om malen; Bafana Bafana maakt theoretisch nog kans om zich bij de laatste zestien ploegen van het toernooi te scharen. voetbalzone.

Hahaha, en dan te bedenken dat Ajax 40 miljoen euro wilde hebben voor Luis Suarez. Even veel als David Villa heeft gekost.

Wat een grap :roflol:

Suarez > Villa

Matige pot.

Man man, Honduras wordt echt ziek getikt.

Ze spelen wel op het hoogste podium, in tegenstelling tot sommige andere armzalige landen..

Ik bedoelde Belgie, poging tot humor!

Maar serieus, dat Honduras is natuurlijk niet opgewassen tegen Spanje maar ik vind wel dat ze vrij scherp en snel passen. Weten elkaar vrij gemakkelijk te vinden en vaak op maat, ook onder druk. Dat zie je nooit bij de mindere goden op andere continenten.

LONDEN - Afgelopen vrijdag kwam Engeland niet verder dan een 0-0 gelijkspel, en volgens een medicijnvrouw in de Britse tabloid The Sun zouden daar wel eens bovennatuurlijke krachten verantwoordelijk voor kunnen zijn.
Tijdens de wedstrijd zat er een duif op de lat bij de Algerijnen, en Olga Mokwena denkt dat die wel eens door een heks zou kunnen gezonden zijn. ,,Die duif zat daar 's avonds, terwijl duiven 's avonds dan eigenlijk horen te slapen. Aangezien deze wakker was, vermoed ik dat het dier het Algerijnse doel bewaakte."

Mokwena zal het Engelse team nu helpen met een speciale kuur. "Ik geef ze iets voor in bad, poeder gemaakt van boomschors. Ze moeten zich daarmee wassen om de kwade geesten te verdrijven."

LONDEN - Afgelopen vrijdag kwam Engeland niet verder dan een 0-0 gelijkspel, en volgens een medicijnvrouw in de Britse tabloid The Sun zouden daar wel eens bovennatuurlijke krachten verantwoordelijk voor kunnen zijn.
Tijdens de wedstrijd zat er een duif op de lat bij de Algerijnen, en Olga Mokwena denkt dat die wel eens door een heks zou kunnen gezonden zijn. ,,Die duif zat daar 's avonds, terwijl duiven 's avonds dan eigenlijk horen te slapen. Aangezien deze wakker was, vermoed ik dat het dier het Algerijnse doel bewaakte."

Mokwena zal het Engelse team nu helpen met een speciale kuur. "Ik geef ze iets voor in bad, poeder gemaakt van boomschors. Ze moeten zich daarmee wassen om de kwade geesten te verdrijven."

ok ciko

2-0 Laat het schietkraam maar beginnen.:D

Pique heft geen geluk, tweede keer al bebloed.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei: Suarez > Villa.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, David Villa mist de penalty.....
Ik heb 25 euro ingezet dat Villa een hattrick scoort in deze wedstrijd...omg zo dichtbij, dan krijg ik 11 x mijn inzet!

Terug
Naar boven