AndroidHealthClinic

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Nou Chili doe wat je moet doen en kegel die Spanjolen er uit. Zwitsers moeten Honde ras wel aan kunnen.

Van die Johan en Renee en zijn vrienden word ik ook gek onder andere. 2 keer per dag is echt teveel, die gasten lullen steeds over hetzelfde.

Kan nog een dure gemiste penalty zijn ivm doelsaldo...

Spanje tikt de bal heerlijk rond... maar het lijkt wel alsof ze niet op goal willen schieten. Zoveel kansen om van de 16 te schieten en het gewoon niet doen. En maar afspelen .. :s

Nou Chili doe wat je moet doen en kegel die Spanjolen er uit. Zwitsers moeten Honde ras wel aan kunnen.
Dus als ik het goed begrijp wil je Spanje, dat het mooiste voetbal brengt, waar elke voetballiefhebber spontaan een ejaculatie van krijgt eruit. En de Zwitsers, de nachtmerrie van elke voetballiefhebber wil je in de volgende ronde?

Dus als ik het goed begrijp wil je Spanje, dat het mooiste voetbal brengt, waar elke voetballiefhebber spontaan een ejaculatie van krijgt eruit. En de Zwitsers, de nachtmerrie van elke voetballiefhebber wil je in de volgende ronde?

Ja, dat heb je goed begrepen. Weg met die Spanjolen. Ook weg met die Italianen, weg met die Fransen en weg met de Duitsers. Elimineren die zooi, kom je ze ook niet meer tegen. Ook al elimineren de Fransen zichzelf inmiddels al.

Van die Johan en Renee en zijn vrienden word ik ook gek onder andere. 2 keer per dag is echt teveel, die gasten lullen steeds over hetzelfde.
Je tv heeft maar één zender en geen aan/uit knop?

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Natuurlijk, dat wil iedere Nederlander. Spanje is een goede concurrent voor de titel.

Bertje heeft het begrepen, weg met die Paellakoppen. Wat mij betreft blijft alle bagger over, Nederland is toch al door.

Kan nog een dure gemiste penalty zijn ivm doelsaldo...

Spanje tikt de bal heerlijk rond... maar het lijkt wel alsof ze niet op goal willen schieten. Zoveel kansen om van de 16 te schieten en het gewoon niet doen. En maar afspelen .. :s

Ik heb Torres toch echt twee 100% kansen zien missen. Ze schieten wel, maar ze gaan er gewoon niet in. Elke keer een slechte eindpass, of ze schieten gewoon mis. Echt drama. Terwijl ze de tegenstander helemaal gek spelen.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik schrok van de ruimte die Spanje weg gaf. Als ze dat tegen Brazilie, Nederland of Argentinie doen,hebben ze echt een probleem. Ik zag Honduras gewoon een paar keer combineren en mannetjes passeren zonder dat er rugdekking was.

Ja, dat heb je goed begrepen. Weg met die Spanjolen. Ook weg met die Italianen, weg met die Fransen en weg met de Duitsers. Elimineren die zooi, kom je ze ook niet meer tegen. Ook al elimineren de Fransen zichzelf inmiddels al.
Die Spanjaarden en Duitsers gaan er echt niet uit:nope: De Italianen denk ik ook niet. Maar de Fransen wel, het is ook tijd voor een renovatie bij die ploeg.

Gijp is de enige die het ziet. Onbegrijpelijk als je ziet hoe slecht het was, statisch de bal rond tikken, linkerkant helemaal onbezet, 1ste schot op goal na 40 min en dan hoor je iedereen, zelfs de spelers 'We spelen zakelijk, we spelen op zijn duits, dan maar geen schoonheidsprijs' Dat is niet duits of zakelijk maar gewoon slecht met wat geluk.

Gaat lastig worden voor Spanje, ze moeten tegen Brazilië of Portugal, spelen beide niet verkeerd.

Gelijkspel tegen Chili en Zwitserland wint van Honduras. Doei Spanje. :hello:

Vandaag zijn er 4 wedstrijden trouwens. En geen om 13.30u

Terug
Naar boven