ondergrondse wedkantoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ondergrondse wedkantoor

Nou Chili doe wat je moet doen en kegel die Spanjolen er uit. Zwitsers moeten Honde ras wel aan kunnen.

hahaha, t*ring, dit is denk ik echt serieus de slechtste grap ooit![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, David Villa mist de penalty.....
Ik heb 25 euro ingezet dat Villa een hattrick scoort in deze wedstrijd...omg zo dichtbij, dan krijg ik 11 x mijn inzet!

Dus als ik het goed begrijp wil je Spanje, dat het mooiste voetbal brengt, waar elke voetballiefhebber spontaan een ejaculatie van krijgt eruit. En de Zwitsers, de nachtmerrie van elke voetballiefhebber wil je in de volgende ronde?Nou Chili doe wat je moet doen en kegel die Spanjolen er uit. Zwitsers moeten Honde ras wel aan kunnen.
Dus als ik het goed begrijp wil je Spanje, dat het mooiste voetbal brengt, waar elke voetballiefhebber spontaan een ejaculatie van krijgt eruit. En de Zwitsers, de nachtmerrie van elke voetballiefhebber wil je in de volgende ronde?
Je tv heeft maar één zender en geen aan/uit knop?Van die Johan en Renee en zijn vrienden word ik ook gek onder andere. 2 keer per dag is echt teveel, die gasten lullen steeds over hetzelfde.
Dus als ik het goed begrijp wil je Spanje, dat het mooiste voetbal brengt, waar elke voetballiefhebber spontaan een ejaculatie van krijgt eruit. En de Zwitsers, de nachtmerrie van elke voetballiefhebber wil je in de volgende ronde?
Kan nog een dure gemiste penalty zijn ivm doelsaldo...
Spanje tikt de bal heerlijk rond... maar het lijkt wel alsof ze niet op goal willen schieten. Zoveel kansen om van de 16 te schieten en het gewoon niet doen. En maar afspelen .. :s
Die Spanjaarden en Duitsers gaan er echt niet uitJa, dat heb je goed begrepen. Weg met die Spanjolen. Ook weg met die Italianen, weg met die Fransen en weg met de Duitsers. Elimineren die zooi, kom je ze ook niet meer tegen. Ook al elimineren de Fransen zichzelf inmiddels al.
De Italianen denk ik ook niet. Maar de Fransen wel, het is ook tijd voor een renovatie bij die ploeg.Die Spanjaarden en Duitsers gaan er echt niet uitDe Italianen denk ik ook niet. Maar de Fransen wel, het is ook tijd voor een renovatie bij die ploeg.
Mijn glazen bol geeft geen uitsluitsel over Engeland.En de Engelse?
Als Spanje verliest van Chili liggen ze eruit.