gmt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
Vandaag zijn er 4 wedstrijden trouwens. En geen om 13.30u
Hoe vind ik dan ooit nog tijd om te trainen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag zijn er 4 wedstrijden trouwens. En geen om 13.30u
Gijp is de enige die het ziet. Onbegrijpelijk als je ziet hoe slecht het was, statisch de bal rond tikken, linkerkant helemaal onbezet, 1ste schot op goal na 40 min en dan hoor je iedereen, zelfs de spelers 'We spelen zakelijk, we spelen op zijn duits, dan maar geen schoonheidsprijs' Dat is niet duits of zakelijk maar gewoon slecht met wat geluk.

v/d Gijp is de enige die het ziet
De man op tv die elke dag over voetbal aan het lullen is, maar er nog steeds geen drol van begrepen heeft. Wat een lachertje die gozer.
Ga toch weg man, Gijp mag zich dan wel de hele tijd gedragen als een of andere puberale clown, tussen alle grappen en grollen door is hij daar de enige van de drie die wat tactiek en techniek betreft iets zinnigs te vertellen heeft.
Ja, daar wel ja. In het land der blinden.....
Het is een mafkees die de hele tijd loopt te zeiken, om je aan dood te ergeren, werkelijk.
Ze moeten hem eens uitleggen dat tijden veranderen. Toen hij nog een bal raakte kon je een kopje koffie zetten, de krant lezen, achterstevoren naar het doel lopen en de voorzet met je achterhoofd in de kruising tikken.
Zal wel een salon remise worden tussen Mexico en Urugay. Hopleijk zenden ze Les BLues uit ipv Mex-Uru
Jij vergelijkt echt totaal verschillende spelers met elkaar. Fernando Torres met van Persie vergeleken qua spits is overduidelijk, want wie is de spits?

Yeah right :
http://www.youtube.com/watch?v=SC2P1ofKnt8
Dat is uit de tijd van Rene van der Gijp,spel is echt niet zoveel sneller geworden sinds de jaren 80. Wel minder attractief.
Wat ik zo hatelijk vind, is dat sommige landen door zullen gaan terwijl ze nagenoeg niks gepresteerd hebben. Eén winst, één gelijkspelletje, en één verlies. Hoppa, je mag door, je hoort nu bij de beste 16 ter wereld.
Yeah right...![]()
Elke dag of alleen vandaag?Nederland 1, 2 en 3 hebben alle 3 een wedstrijd vandaag.
ok, bedankt.Morgen ook.
Het is zeg maar zo.
's Middags de wedstrijd van 4 uur op Ned 1 en de andere op Ned 2
's Avonds half 9 op Ned 1 en de andere op Ned 3
Tja, het is een raar wk dit jaarEngeland kan met 3 punten door
Frankrijk kan met 4 punten door
Duitsland kan met 3 punten door
Italie kan met 3 punten door
Portugal kan met 4 punten door
Spanje kan met 3 punten door

ok, bedankt.
Ik ben benieuwd naar Uruguay Mexico. Stiekem hoop ik dat Frankrijk door gaat, maar ik denk dat Uruguay daar een stokje voor gaat steken.
---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------
Tja, het is een raar wk dit jaar![]()