MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Er zijn er twee te gelijk om 1600 en om 2100 :D.

Zal wel een salon remise worden tussen Mexico en Urugay. Hopleijk zenden ze Les BLues uit ipv Mex-Uru

Gijp is de enige die het ziet. Onbegrijpelijk als je ziet hoe slecht het was, statisch de bal rond tikken, linkerkant helemaal onbezet, 1ste schot op goal na 40 min en dan hoor je iedereen, zelfs de spelers 'We spelen zakelijk, we spelen op zijn duits, dan maar geen schoonheidsprijs' Dat is niet duits of zakelijk maar gewoon slecht met wat geluk.

v/d Gijp is de enige die het ziet:roflol:
De man op tv die elke dag over voetbal aan het lullen is, maar er nog steeds geen drol van begrepen heeft. Wat een lachertje die gozer.

v/d Gijp is de enige die het ziet:roflol:
De man op tv die elke dag over voetbal aan het lullen is, maar er nog steeds geen drol van begrepen heeft. Wat een lachertje die gozer.

Ga toch weg man, Gijp mag zich dan wel de hele tijd gedragen als een of andere puberale clown, tussen alle grappen en grollen door is hij daar de enige van de drie die wat tactiek en techniek betreft iets zinnigs te vertellen heeft.

Ga toch weg man, Gijp mag zich dan wel de hele tijd gedragen als een of andere puberale clown, tussen alle grappen en grollen door is hij daar de enige van de drie die wat tactiek en techniek betreft iets zinnigs te vertellen heeft.

Ja, daar wel ja. In het land der blinden.....
Het is een mafkees die de hele tijd loopt te zeiken, om je aan dood te ergeren, werkelijk.
Ze moeten hem eens uitleggen dat tijden veranderen. Toen hij nog een bal raakte kon je een kopje koffie zetten, de krant lezen, achterstevoren naar het doel lopen en de voorzet met je achterhoofd in de kruising tikken.

Ja, daar wel ja. In het land der blinden.....
Het is een mafkees die de hele tijd loopt te zeiken, om je aan dood te ergeren, werkelijk.
Ze moeten hem eens uitleggen dat tijden veranderen. Toen hij nog een bal raakte kon je een kopje koffie zetten, de krant lezen, achterstevoren naar het doel lopen en de voorzet met je achterhoofd in de kruising tikken.

Yeah right :

http://www.youtube.com/watch?v=SC2P1ofKnt8

Dat is uit de tijd van Rene van der Gijp,spel is echt niet zoveel sneller geworden sinds de jaren 80. Wel minder attractief.

via de stream van sporza kan je zelf kiezen welke wedstrijd, of alle 2 tegelijk :p

Jij vergelijkt echt totaal verschillende spelers met elkaar. Fernando Torres met van Persie vergeleken qua spits is overduidelijk, want wie is de spits?

Beiden zijn spits. Van Persie speelt bij Arsenal in de spits en nu ook in het Nederlands elftal. Het zijn alleen andere type spitsen. Maar ik kan moeilijk de spits van Oranje met de rechtsback van Spanje gaan vergelijken ;)

Yeah right :

http://www.youtube.com/watch?v=SC2P1ofKnt8

Dat is uit de tijd van Rene van der Gijp,spel is echt niet zoveel sneller geworden sinds de jaren 80. Wel minder attractief.

Dat is dan een mooie actie, chapeau.
Maar dat het spel nu gewoon veel sneller is dan voor de tweede WO lijkt me een feit.
Daarbij bedoelde ik ook dat het spel gewoon veranderd is in de jaren. Als v. Persie zegt dat het op een toernooi veel harder is en veel scherper dan bij oefenpartijen en v/d Gijp gaat dat tegenspreken met die bijdehandte kop van hem, dan denk ik echt: Hou die gore k*tmond van je eens gesloten, en maak de grapjes waarvoor je bent aangesteld verrotte droeft**ter.

Laatst bewerkt:
Wat ik zo hatelijk vind, is dat sommige landen door zullen gaan terwijl ze nagenoeg niks gepresteerd hebben. Eén winst, één gelijkspelletje, en één verlies. Hoppa, je mag door, je hoort nu bij de beste 16 ter wereld.

Yeah right... :rolleyes:

Wat ik zo hatelijk vind, is dat sommige landen door zullen gaan terwijl ze nagenoeg niks gepresteerd hebben. Eén winst, één gelijkspelletje, en één verlies. Hoppa, je mag door, je hoort nu bij de beste 16 ter wereld.

Yeah right... :rolleyes:

Toch drijven de betere ploegen vanzelf wel boven bij een WK, eerste ronde speelt ook wel wat geluk mee maar daarna kan het snel afgelopen zijn.

WK 2006 Italie 7 punten in eerste ronde
WK 2002 Brazilie 9 punten in eerste ronde
WK 1998 Frankrijk 9 punten in eerste ronde
WK 1994 Brazilie 7 punten in eerste ronde
WK 1990 Duitsland 5 punten in eerste ronde (oude puntentelling)
WK 1986 Argentinie 5 punten in eerste ronde
WK 1982 Italie 3 punten in eerste ronde

Dus alleen WK 1982 won een ploeg die in de eerste ronde vrij middelmatig was. Italie was daarna in de tweede poulefase overigens wel super, mede door Paolo Rossi.

Nederland was in 1978 als finalist vergelijkbaar of nog slechter dan Italie in 1982. In 1978 was het met hakken over de sloot naar de tweede ronde na o.a. een verlies tegen de Schotten.

Ja, maar kijk je naar dit WK, dan zijn er genoeg "grote" landen die er met een puntje of 4 doorheen kunnen kruipen.

Engeland kan met 3 punten door
Frankrijk kan met 4 punten door
Duitsland kan met 3 punten door
Italie kan met 3 punten door
Portugal kan met 4 punten door
Spanje kan met 3 punten door

Morgen ook.
Het is zeg maar zo.

's Middags de wedstrijd van 4 uur op Ned 1 en de andere op Ned 2
's Avonds half 9 op Ned 1 en de andere op Ned 3
ok, bedankt.

Ik ben benieuwd naar Uruguay Mexico. Stiekem hoop ik dat Frankrijk door gaat, maar ik denk dat Uruguay daar een stokje voor gaat steken.

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Engeland kan met 3 punten door
Frankrijk kan met 4 punten door
Duitsland kan met 3 punten door
Italie kan met 3 punten door
Portugal kan met 4 punten door
Spanje kan met 3 punten door
Tja, het is een raar wk dit jaar:D

ok, bedankt.

Ik ben benieuwd naar Uruguay Mexico. Stiekem hoop ik dat Frankrijk door gaat, maar ik denk dat Uruguay daar een stokje voor gaat steken.

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Tja, het is een raar wk dit jaar:D

Blegh die Fransen mogen van mij lekker oprotten. Las daarnet ook weer een nieuwsbericht dat de franse selectie de wedstrijd wil gaan boycotten omdat ze geen premie krijgen als ze er in de eerste ronde uitvliegen. Moet toch niet veel gekker worden, vuile geldwolfen, het is een eer om op een wk voor je land uit te komen!

Nederland sneuvelt in de tweede ronde . Sowieso .

Terug
Naar boven