AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bevalt me trouwens wel dat er geen aggregate is

De berichten over Messi zijn nu al vermoeiend.

Over Frenkie etc. vond ik het erg overdreven. Nu bij Messi vind ik het wel iets speciaals hebben. En verder rolt de bal toch nog weinig.
Zou het wel leuk vinden als Barca enkele Nederlanders haalt en het goed gaat doen.

Ik vond het over the top de Van Gaal era met het hele team zowat Nederlanders. Ze scoorden toen veel maar ging ook niet denderend. Toen met dream team vond ik het wel leuk met Koeman als baasje en Jordi die af en toe mocht invallen en volgens mij gaf Richard Witschge ook nog act de présence

Barcelona had op een gegeven moment driekwart van het 1995 Ajax in het veld. R. de Boer, F. de Boer, Bogarde, Reiziger, Litmanen, Kluivert, Overmars en om toch wat te variëren Ruud Hesp, Cocu en Zenden er nog even bijgehaald. Gekgenoeg haalde niemand echt zijn oude Ajax niveau meer. Alleen Cocu werd wel een grote meneer.

Ik herinner mij nog het debuut van de Boertjes in de beker tegen een 3e divisieclub. Had dom 100 gulden ingezet om 5 gulden te kunnen winnen, Ronald scoorde dacht ik in de slotminuut bij zijn debuut.

Kwam zowat koffie op het beeldscherm toen ik Ruud Hesp las. Had dat vroeger ook nooit begrepen. Van Fortuna naar Barcelona :emo: Maar ja ze hebben er ook grabbelaars als Busquets een tijd gehad/

De berichten over Messi zijn nu al vermoeiend.
La Nación heeft woensdagavond voor een volgende, bizarre wending gezorgd in de transfersoap rondom Lionel Messi. Het Argentijnse dagblad claimt de eerste quotes bemachtigd te hebben van de Argentijnse vedette sinds bekend werd dat hij Barcelona wil verlaten. Volgens onder anderen Gerard Romero en Guillem Balagué beroept La Nación zich echter op een vervalste audio-opname van Messi.

oké
Barcelona had op een gegeven moment driekwart van het 1995 Ajax in het veld. R. de Boer, F. de Boer, Bogarde, Reiziger, Litmanen, Kluivert, Overmars en om toch wat te variëren Ruud Hesp, Cocu en Zenden er nog even bijgehaald. Gekgenoeg haalde niemand echt zijn oude Ajax niveau meer. Alleen Cocu werd wel een grote meneer.

Ik herinner mij nog het debuut van de Boertjes in de beker tegen een 3e divisieclub. Had dom 100 gulden ingezet om 5 gulden te kunnen winnen, Ronald scoorde dacht ik in de slotminuut bij zijn debuut.
Later ook nog even Davids van dat kliekje.

Laatst bewerkt:
1598496918107.png

De link met AC Milan valt ook op:
  • Reiziger
  • Davids
  • Seedorf
  • Bogarde
  • Kluivert
Op Seedorf na allemaal geflopt. (en dat was geen directe overstap)

Laatst bewerkt:
En Laudrup maake de omgekeerde weg

Van der Sar en Kanu hadden het ook niet gemakkelijk in Italië. (als je kijkt naar de jonge spelers van die twee finales)

2 op 7 (Seedorf & Davids)

44:32

Dat is scherpte... Beleving!

Ik vind dat Messi het nog lang volgehouden heeft met al die blamages de laatste jaren in de CL. Enige waar hij aan kon vasthouden waren die Liga's en bekers die ze wonnen maar na al die verkeerde aankopen en de verouderde selectie moet hij toch een keer een keuze maken. Lijkt me wel apart om hem in een shirt van bijv City te zien:o

Was het niet van Pérez dan speelde Ronaldo nu nog bij Madrid. Bezint eer ge begint, Barcelona.

1598496918107.png

De link met AC Milan valt ook op:
  • Reiziger
  • Davids
  • Seedorf
  • Bogarde
  • Kluivert
Op Seedorf na allemaal geflopt. (en dat was geen directe overstap)

Was wel merkwaardig Seedorf toen als 18 jarige van CL winnaar Ajax naar Sampdoria, hij wist niet hoe snel hij maakte dat hij weg kwam.
Kluivert was echt enkel bij Ajax en Oranje een ster, was te veel afhankelijk van de speelwijze. Had hem graag samen met Bergkamp bij Barca in actie willen zien.

Ik vind dat Messi het nog lang volgehouden heeft met al die blamages de laatste jaren in de CL. Enige waar hij aan kon vasthouden waren die Liga's en bekers die ze wonnen maar na al die verkeerde aankopen en de verouderde selectie moet hij toch een keer een keuze maken. Lijkt me wel apart om hem in een shirt van bijv City te zien:o

Als best betaalde speler ter wereld en vrije doorgang om 40+ goals te maken en God te zijn lijkt het mij toch wel redelijk vol te houden. :)

Waarom vloeien de tranen altijd zo rijkelijk bij aanvallers, nooit eens de rechtsback die de aandacht opeist door een potje te gaan janken. Zouden de tranen moeite hebben gekost ze eruit te persen?
Dat is mijns inziens gewoon een dingetje van huilebalken. Kane zei dat hij z'n benen soms niet meer voelde na ettelijke duels met Chiellini. Alleen zag ik hem niet over het veld rollen zoals Neymar.

Robben had ook lang de neiging om bij het minste te gaan liggen. Scheidsrechters lieten zich te lang manipuleren door dat soort types. Er zitten natuurlijk een aardig stelletje matennaaiers bij.

🤭

Laatst bewerkt:
Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander. Ironie ontleent haar effect aan een bepaalde ambiguïteit in taalgebruik (verbale ironie) of situatie (situationele ironie) of een combinatie van beide. Om het verschil tussen het gezegde en het bedoelde uit te drukken, kan de ironie gebruikmaken van verschillende andere stijlfiguren, zoals sarcasme en understatement. Met gezichtsuitdrukkingen en intonatie kan de gebruiker van ironie aan de verstaander extra hints geven dat zijn uitspraak niet letterlijk bedoeld is.
Zo'n 36 uur later is de woordgrap dan eindelijk binnen gekomen. :roflol:

Hoppaaaaa! Nemesis kwam langs voor Marco.

Directeuren van zes Nederlandse en vijf Belgische profclubs komen vrijdag bijeen voor nieuw overleg over de BeNeLiga. In het Philips Stadion ligt de vraag op tafel of er animo is om komend half jaar door te blijven speuren naar de haalbaarheid van een Belgisch-Nederlandse competitie.

Naar verwachting geven Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, FC Utrecht en Vitesse samen met AA Gent, Anderlecht, Club Brugge, Racing Genk en Standard Luik groen licht voor extra onderzoek, uitgevoerd door consultant Deloitte.

Voor mij hoeft het niet.

Al zou het mooi zijn als ze stijgen op de uefa ranking.

Gaan we weer... Het heeft alleen nut als het op basis van de budgetten is. Daardoor is een verdeling van 50/50 al niet haalbaar. Verder krijg je het idee van een competitie waaruit je degradeert op basis van budget ten voordele van een (op dat moment) rijkere club niet verkocht.

Dat is mijns inziens gewoon een dingetje van huilebalken. Kane zei dat hij z'n benen soms niet meer voelde na ettelijke duels met Chiellini. Alleen zag ik hem niet over het veld rollen zoals Neymar.

Robben had ook lang de neiging om bij het minste te gaan liggen. Scheidsrechters lieten zich te lang manipuleren door dat soort types. Er zitten natuurlijk een aardig stelletje matennaaiers bij.

🤭

Ik doel meer op het emo worden na de wedstrijd. Hebben vedettes een handje van. Iedereen kijkt hoe ik heb verloren, laat ik maar gaan huilen.
Zie je Cruijff al janken op het veld, niemand die dat toch wilt zien.

Betreft schwalbes moet hier veel stenger tegen worden opgetreden. Te vaak vallen spelers in situaties dat je óf neergehaald bent óf je hebt je laten vallen anders lig je niet.
De enige keer dat Robben echt moest gaan liggen deed hij het niet, tegen Puyol.

Terug
Naar boven