- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
La Nación heeft woensdagavond voor een volgende, bizarre wending gezorgd in de transfersoap rondom Lionel Messi. Het Argentijnse dagblad claimt de eerste quotes bemachtigd te hebben van de Argentijnse vedette sinds bekend werd dat hij Barcelona wil verlaten. Volgens onder anderen Gerard Romero en Guillem Balagué beroept La Nación zich echter op een vervalste audio-opname van Messi.
Later ook nog even Davids van dat kliekje.Barcelona had op een gegeven moment driekwart van het 1995 Ajax in het veld. R. de Boer, F. de Boer, Bogarde, Reiziger, Litmanen, Kluivert, Overmars en om toch wat te variëren Ruud Hesp, Cocu en Zenden er nog even bijgehaald. Gekgenoeg haalde niemand echt zijn oude Ajax niveau meer. Alleen Cocu werd wel een grote meneer.
Ik herinner mij nog het debuut van de Boertjes in de beker tegen een 3e divisieclub. Had dom 100 gulden ingezet om 5 gulden te kunnen winnen, Ronald scoorde dacht ik in de slotminuut bij zijn debuut.

![]()
De link met AC Milan valt ook op:
Op Seedorf na allemaal geflopt. (en dat was geen directe overstap)
- Reiziger
- Davids
- Seedorf
- Bogarde
- Kluivert
Ik vind dat Messi het nog lang volgehouden heeft met al die blamages de laatste jaren in de CL. Enige waar hij aan kon vasthouden waren die Liga's en bekers die ze wonnen maar na al die verkeerde aankopen en de verouderde selectie moet hij toch een keer een keuze maken. Lijkt me wel apart om hem in een shirt van bijv City te zien![]()

Dat is mijns inziens gewoon een dingetje van huilebalken. Kane zei dat hij z'n benen soms niet meer voelde na ettelijke duels met Chiellini. Alleen zag ik hem niet over het veld rollen zoals Neymar.Waarom vloeien de tranen altijd zo rijkelijk bij aanvallers, nooit eens de rechtsback die de aandacht opeist door een potje te gaan janken. Zouden de tranen moeite hebben gekost ze eruit te persen?
Zo'n 36 uur later is de woordgrap dan eindelijk binnen gekomen.Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander. Ironie ontleent haar effect aan een bepaalde ambiguïteit in taalgebruik (verbale ironie) of situatie (situationele ironie) of een combinatie van beide. Om het verschil tussen het gezegde en het bedoelde uit te drukken, kan de ironie gebruikmaken van verschillende andere stijlfiguren, zoals sarcasme en understatement. Met gezichtsuitdrukkingen en intonatie kan de gebruiker van ironie aan de verstaander extra hints geven dat zijn uitspraak niet letterlijk bedoeld is.

Dat is mijns inziens gewoon een dingetje van huilebalken. Kane zei dat hij z'n benen soms niet meer voelde na ettelijke duels met Chiellini. Alleen zag ik hem niet over het veld rollen zoals Neymar.
Robben had ook lang de neiging om bij het minste te gaan liggen. Scheidsrechters lieten zich te lang manipuleren door dat soort types. Er zitten natuurlijk een aardig stelletje matennaaiers bij.
🤭