AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Manchester United lijkt van de Beek’s volgende club te worden. Vind hem ook veel meer in de PL passen dan bij Barca, dus daar ben ik wel blij mee. Vraag me alleen af hoe het zal gaan met Pogba naast hem.
Laten we het niet hopen. United mag wel wat hoger mikken dan zo’n huis tuin en keukenvoetballer.

Van de Beek zou weleens een zeer waardevoller speler voor elke club kunnen zijn met spelers die bij hem passen.
Het is inderdaad geen bal goochelaar maar het kan zo effectief zijn, zoals de Duitsers de afgelopen jaren tegenstanders met zaalvoetbal goals helemaal hebben opgerold.

Vrijlopen, bal aannemen en binnen leggen. 7-1.
Geen individuele loopacties of technische hoogstandjes nodig. Een inzicht en gave die sommige spelers gewoon hebben en heel veel technisch betere voetballers missen.

Ja laten we het middenveld van United om onze Donny heen bouwen. Die supporters hebben het al zwaar genoeg gehad joh.

Hadden ze bij Ajax ook de selectie op Donny afgestemd?
Het moet gewoon passen met zo'n speler, ze gaan er snel genoeg achter komen. Ik was in het verleden erg sceptisch over Nederlanders die vertrokken, de laatste keer dat ik ergens vertrouwen in het was het bij Klaassen :treuren:

Van de Beek naar Man Utd zo goed als officieel. 40 mil excl bonussen.

Denk dat het een nuttige speler zal zijn voor Man Utd, vraag me alleen af hoe ze hem gaan passen in het team. Het lijkt me namelijk erg sterk dat hij samen met Fernandes en Pogba gaat spelen.

AZ uit tegen Kiev

Louis heeft gesolliciteerd.
Dan wordt VI ook weer een stuk vermakelijker om te kijken :D

Kan Derksen weer op m zeiken :emo:

Wil jij niet dat Louis het wordt? Ik zou het geweldig vinden, die 2014 prestatie is het beste wat ik van een trainer heb meegemaakt. (en die 2001 misschien wel de matigste).

Al zie ik hem ook wel eigenwijze dingen uithalen, de Vrij erin gooien ten kosten van de Ligt bijv.

Van Gaal is de enige trainer in wie ik vertrouwen heb voor het aankomende EK. Tuurlijk, het is voor de korte termijn, maar wij hebben nou eenmaal niet veel goede coaches (over).

Van Gaal is de enige trainer in wie ik vertrouwen heb voor het aankomende EK. Tuurlijk, het is voor de korte termijn, maar wij hebben nou eenmaal niet veel goede coaches (over).

Dat lange termijn gedoe is in voetbal ook niet meer haalbaar, zie Koeman die nog voor een eindronde al is vertrokken.

Dwight

Zal Messi toch blijven? Opeens zo stil.

Messi gaat naar zn Pep zn vriendje. Kan Guardiola weer interessant doen en de toptrainer uithangen

Een buitenlandse coach zie ik niet zo zitten. Mag ik dat nog zo zeggen anno 2020? Ja dat mag ik zeggen.

Zet gewoon Robert Maaskant voor die handel of een andere clown. Voetballen kunnen ze wel. Kan er nog beetje gelachen worden. Voor mij part Van Breukelen kan ie uitleggen 'hoe de hazen lopen'.

Laatst bewerkt:
iemand tips voor een voetbalpoule op te zetten? met collega's op het werk.
digitaal is het meest makkelijke natuurlijk.

heb vroeger wel eens zoiets gedaan op scorito, maar misschien kennen jullie betere alternatieven?

@Jespertie @DeeJay1 @mat

Terug
Naar boven