MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik mis de juggernaut mentality die ik wel af en toe zag in de Nations league
 
Manchester United besloot af te zien van de komst van Jadon Sancho doordat de hele operatie liefst 250 miljoen euro dreigde te kosten. Volgens de Premier League-grootmacht onverantwoord ten tijde van een crisis, zo weet The Guardian.
:roflol:
 

Ronnie tussen een stel gepensioneerden. Hij moest wellicht geeneens opwarmen. :roflol:
 
Totti heeft wel een boerenkop gekregen. Weet nog wel de Totti hype in 2000. Poëzie op het veld. Nesta is veel beter opgedroogd.
 
Je zou niet zeggen dat Nedved bijna 50 is. Chiellini ziet er al tien jaar 50 uit. 🤭
 
De eerste ronde zal niet om aan te gluren zijn.
 
Marten de Roon mag hopen op een transfer naar Chelsea. Volgens de Daily Express staat de Oranje-international op het lijstje van manager Frank Lampard. De controlerende middenvelder van Atalanta zou door the Blues als een interessante optie worden gezien voor volgend jaar, daar zijn contract in Bergamo medio 2021 afloopt.
:clap:
 
Lasse Schöne en Genoa liggen op ramkoers. De middenvelder belandde deze week op een zijspoor, toen hij een dag na de sluiting van de transfermarkt niet werd ingeschreven voor de Serie A. Nu blijkt dat Schöne ook nog enkele maanden aan salaris en bonussen tegoed heeft van zijn club, zo schrijft Voetbal International vrijdag.
Het gaat goed aldaar. Denk dat hij nu wel gemakkelijk(er) een contractbreuk forceren.
 

Zo, Jopie is geen fan van het woord "sloppy".
 

Hij was zo ongelukkig in Madrid. Daarom bleef hij er zeven jaar.

:orly:

...of woog de 660.000 euro per week zwaarder door?
 

als het zo ver is maak ik hier een poulleke
 
Op dit niveau zo een kans missen Ryan?


man man man
ach ach ach
oh oh oh
Het is verschrikkelijk :emo:
 
net goed voor die verwende BLM sletten en de grootste saaie kutcoach uit de Nederlandse geschiedenis
 
Ik zei nog dat ze een niet-Nederlander moesten nemen. Jullie luisteren nooit naar mij. :treuren:
 
1602492038607.png


Een elftal van spelers zonder club.
 
Nasri komt niet opdagen. Dus je start sowieso al met 10 man. Wilshere heeft dan weer een kater van de avond voordien.
 
Back
Naar boven