XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Portugal ook opvallend nu al maar 3 van de 5 in Europa. geld begint daar ook op te raken misschien
Ik dacht dat er enkele jaren geleden iets is veranderd met eigendoms-regels en spelers die gehuurd worden van consortiums. Speelden tot dan enorm veel talentvolle Zuid Amerikanen die Portugal als springplank gebruikten.

Onder de top 5 competities kan iedereen van iedereen winnen en zal het stuivertje wisselen zijn.

Dat PSG is ook maar een matige ploeg eigenlijk. Hoorde gisteren dat ze echt wel beter moesten zijn dan United, maar ze hadden dan wel twee van hun afdankertjes in de basis. Buiten Mbappe en Neymar is het niet veel.

Sportief gezien wellicht de domste transfer van de laatste 10-15 jaar. (@ Neymar) Misschien ligt het nachtleven in Parijs hem beter? :dunno:

When Young Players Humiliates Great Players

Je zal maar 90 minuten die Mbappe tegenover je hebben.

Kijkt naar tussenstand Real - Sjaktar

oh, wot arrmoedig!

Ze worden er ook niet jonger op aldaar.

De leeftijden aan het eind van dit seizoen:

Ramos: 35
Nacho: 31
Hazard: 30
Kroos: 31
Benzema: 33
Modric: 35 (al verjaard)
Marcelo: 33

Ook nog aardig wat spelers van 28/29

Laatst bewerkt:
Die beste, die champiooooons

Is klaassen niet eigenlijk 36? Een yakubu'tje.

knullig

Schuurs valt akelig door de mand.

Niet echt een schande tegen Liverpool.

Ben ik de enige die publiek niet mist in de stadions? geen kutkop-itis lijers meer op je netvlies, geen hooligans en zielige spreekkoren, geen miljoenen aan nutteloze politie inzet etc.

Hij wil er gewoon niet in

Die Mandanda staat ook al een eeuwigheid onder de lat bij olympique

Haha, zagen jullie Winston? leuk dat ie ook een baantje heeft

Ben ik de enige die publiek niet mist in de stadions? geen kutkop-itis lijers meer op je netvlies, geen hooligans en zielige spreekkoren, geen miljoenen aan nutteloze politie inzet etc.

mwah, met is leuker zelfs de hooligans horen er een beetje bij. En wat denk je van het leedvermaak bij tegengoals.

Allemaal Ieren bij Dundalk op het veld

Bijlagen

• Screenshot_20201022-194517_FlashScore.jpg
    Screenshot_20201022-194517_FlashScore.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 16
Napels zien en dan sterven geldt niet voor onze vrienden uit Alkmaar

Well done AZ :thumbup:

Terug
Naar boven