MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Feyenoord gaat punten verspelen

Ranking gaat flink geschud worden voor Nederland volgend jaar. Eindelijk weer Zuiderburen ingehaald maar ineens Oostenrijk en Schotland voor ons.

Spelen er eigenlijk nog gearriveerde namen in Turkije?

Ik weet niet hoe PSV het zo heeft kunnen verkloten trouwens

Wij horen gewoon aan ons stand verplicht te zijn onder de grote 5 plus portugal te staan. laatste jaren zijn Ukraine en Rusland boven ons gekropen en zelf Belgium. Hoort gewoon niet zo

Wij horen gewoon aan ons stand verplicht te zijn onder de grote 5 plus portugal te staan. laatste jaren zijn Ukraine en Rusland boven ons gekropen en zelf Belgium. Hoort gewoon niet zo

Ik denk elk jaar dat het bij België een incidentje is, wat zijn die al 25 jaar slecht in clubverband. Toch staan ze toch al wat jaartjes boven Nederland, maar dat zal toch nog wel zakken?

Toch denk ik niet dat we nog die Europa cup overlevings mentaliteit hebben en het nog goed komt.
Clubs als Utrecht denken nog altijd met goed positiespel Oostblok teams kapot te kunnen spelen die totaal niet onder de indruk zijn van die eindeloze rondo zonder kansen te krijgen en weten dat geduld beloond zal worden.

Gisteren kreeg ik weer te horen dat Ajax niks minder was etc. maar het gros wil gewoon niet zien dat als je 10 x tegen Liverpool speelt het 9 x gelijkwaardig oogt maar Ajax een klein foutje maakt (moet nog leren, zal niet weer gebeuren gelul) wat afgestraft wordt en zelf het kansje wat er in moet toch telkens toevalligerwijs niet maakt.

Falcao & good old Babel

Ik denk elk jaar dat het bij België een incidentje is, wat zijn die al 25 jaar slecht in clubverband. Toch staan ze toch al wat jaartjes boven Nederland, maar dat zal toch nog wel zakken?

Toch denk ik niet dat we nog die Europa cup overlevings mentaliteit hebben en het nog goed komt.
Clubs als Utrecht denken nog altijd met goed positiespel Oostblok teams kapot te kunnen spelen die totaal niet onder de indruk zijn van die eindeloze rondo zonder kansen te krijgen en weten dat geduld beloond zal worden.
Volgens mij hebben we ook paar jaar de fair play prize gewonnen en ineens met 6 of 7 teams Europa in mochten waardoor de deler in ons nadeel was onder meer doordat utrecht uitgeschakeld werd door een stel postbodes uit Luxemburg :emo:

of PSV door Rijeka

Ja daarom, laat ons alsjeblieft niet te veel stijgen en hou onze subtop lekker thuis. Hele voorbereiding naar de klote omdat je in Augustus al door de krochten van het Oostblok moet.

Wat ook opvalt is dat landen als Roemenië en Schotland als een raket stijgen als ze 3 of 4 ploegen in Europa hebben en dan ineens staan ze een of twee jaar hoog en mogen ze 5 of 6 clubs sturen en dalen ze weer als een baksteen

Pique moet blij zijn dat zn contract überhaupt verlengd is. Hij zal vast ook ergens anders kunnen cashen

Cringe dat vrouwenvoetbal tegen de mindere goden

Nou, Valverde schoot hem toch aardig binnen.

Terug
Naar boven