MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ik mis trouwens mijn grote vriend Emile Schelvis in het lijstje. Hij is qua kennis de Sierd van Italië. Heerlijk hoe hij over calcio kan vertellen a la David Endt.

Ik mis trouwens mijn grote vriend Emile Schelvis in het lijstje. Hij is qua kennis de Sierd van Italië. Heerlijk hoe hij over calcio kan vertellen a la David Endt.

Ahh Schelveccio!! De ware kenner van het mondiale voetbal. Met zijn subtiele grapjes steelt hij altijd de show. Supporter van Feyenoord is hij niet, hij is een echte Spartaan. Ook zijn zaalvoetbalkunsten liegen er niet om:

http://www.youtube.com/watch?v=fWXDld8Ge30

hahahahahhaha ik ga altijd weer stuk als ik dat filmpje zie

"jammer emile!"

Emile Schelvis wat een baas is dat, niemand begrijpt z'n humor in VI

Snap ook niet dat vele mensen op hem haten. Emile is altijd zeer geinformeerd, loopt niet naast zijn schoenen en heeft een gezonde dosis met humor die je moet snappen. Goede gast bij VI.

Snap ook niet dat vele mensen op hem haten. Emile is altijd zeer geinformeerd, loopt niet naast zijn schoenen en heeft een gezonde dosis met humor die je moet snappen. Goede gast bij VI.

emiel is nog saaier dan Willem van Hanegem. Ze breken alle2 de stamcafésfeer in het programma, die er bv wel is al Boskamp er is. Idem barend, van gangelen eigenlijk.

:roflol: echt sneu

Ik vind Emile wel baas, soms ook beetje medelijden als die praat heb het gevoel of die soms niet wordt serieus genomen. Awkward..

Van der Vaart en Sylvie Meis gaan scheiden. Hmmm, maar eens naar Hamburg rijden dan maar...

AC Milan is tijdens een oefenduel met vierdeklasser Pro Patria van het veld gestapt, nadat de donkere spelers meerdere keren rascistisch waren bejegend. Kevin Prince Boateng leidde met een opmerkelijke actie het einde van de wedstrijd in.

De Duitser was de beledigingen van de fans van Pro Patria helemaal zat. Boateng pakte de bal op en schoot deze richting het vak van het thuispubliek.

Daarbij liet de verdediger het niet. Hij had er helemaal genoeg van, trok zijn shirt uit en verliet met de rest van de spelers van Milan het veld.
Allegri staat achter elftal

Milan-trainer Massimiliano Allegri staat volledig achter het besluit van zijn elftal om het veld te verlaten en gaf in Italiaanse media aan dat zijn team opnieuw moet opstappen als er rascistische geluiden van de tribune klinken.

Mooi dit, moeten ze vaker doen.

3qcbrw.jpg

Zitten waarschijnlijk in de war met Jerome :(

Terug
Naar boven