XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

11 wedstrijden, geen 12. En hij spuugde niet alleen beledigde de scheids ook voor gay.

7 wedstrijden voor spugen, 3wedstrijden voor het beledigen en 1 wedstrijd omdat die rood kreeg(geel+geel).

De scheids heeft ook na afloop gezegd dat meireles op hem heeft gespuugd, de scheids veegde zijn gezicht ook af.

volgens mij zegt hij gewoon bullshit

Ik vind diegene die de champions league wedstrijden doet, wel een goeie

Edit:
Sierd is homaue

Kan me wel voorstellen dat jullie op Sierd zouden stemmen, hij vertegenwoordigd wel alle barca fans.

Ik ben real en sierd de vos fan.

Machete

pls go

Kan me wel voorstellen dat jullie op Sierd zouden stemmen, hij vertegenwoordigd wel alle barca fans.

Ehm, volgens mij is het wel bekend dat Sierd een Atletico Madrid fan is.

Als je hem hoort praten over de Colchoneros; de passie, de emotie, echt een grote fan! Hij kent ook alle ins en outs van de spelers en waar je de lekkerste steaks kan eten bij restaurants in de buurt van het stadion.

Sierd houzee!

Ehm, volgens mij is het wel bekend dat Sierd een Atletico Madrid fan is.

Als je hem hoort praten over de Colchoneros; de passie, de emotie, echt een grote fan! Hij kent ook alle ins en outs van de spelers en waar je de lekkerste steaks kan eten bij restaurants in de buurt van het stadion.

Sierd houzee!

Haha wtf, atletico madrid fan ja dat is nog wel te pruimen, maar iedere keer als iemand van Barca (en int bijzonder Messi) scoort, wordt ik gek van dat ge-olé en kontengelik :o Kijk dan ook meteen naar een chinese live stream, ookal snap ik geen **** van. Die chinezen krijgen een stijve van geluk als ronaldo aan de bal is :roflol:

ze zijn je aan het trollen Machete, Sierd heeft het schild van barcelona op zijn linkerbil getatoeerd en zijn vrouw moet hem Messi toeschreeuwen tussen de lakens

Haha wtf, atletico madrid fan ja dat is nog wel te pruimen, maar iedere keer als iemand van Barca (en int bijzonder Messi) scoort, wordt ik gek van dat ge-olé en kontengelik :o Kijk dan ook meteen naar een chinese live stream, ookal snap ik geen **** van. Die chinezen krijgen een stijve als ronaldo aan de bal is :roflol:

Begrijp ook dat ze reclame moeten maken voor het voetbal. Messi is het uithangbord van het voetbal en het enthousiasme van de commentators zorgt mede voor meer abbo's op Sport1.

Sierd de Vos is het uitgangbord van voetbal.

Terug
Naar boven