AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

En je ziet en hoort nooit wat van m. Alles in t geniep.

Misser van Broja gezien :roflol:

In de begintijd van de Messi - Ronaldo strijd was Messi het goedlachse, verlegen talentvolle jochie waar voor velen de meeste sympathie uitging in vergelijking tot de wel erg verzekerde Ronaldo, wat op die leeftijd nog irritant kon overkomen.

10 jaar later blijkt Messi van een verlegen in een verwend jochie te zijn geworden en is het respect voor de bezetenheid van Ronaldo om de beste te zijn alleen nog maar indrukwekkend te noemen, zonder dat het je irriteert.

Een Cruijff'ke doen en verkassen naar Atlético. 🤭

Maar wat doet Messi dan?

Dat klinkt toch eerder als geruchten.

Messi heeft de armband alleen maar op basis van het aantal dienstjaren. Dat wil niet zeggen dat hij dé leider is in de kleedkamer. Anciens zoals Pique, Busquets en Alba zou ik niet onderschatten.

Bartomeu moet sowieso weg.

Laatst bewerkt:
Bij Argentinië laat hij ook altijd als eerste het koppie hangen als het niet loopt en er gebikkeld moet worden.
Na het verlies ook meteen er mee stoppen als international om er later weer op terug te komen, wat een slecht verliezer is dat. Had echt geen paar % minder talent moeten hebben, werd het een vd Vaartje.

2x topscorer van de PL en ook eens 2e in Spanje terwijl hij degradeerde met Atletico. Was in Oranje destijds slechts 4e of 5e keus als spits.

Denk dat ze op sbs beter PSG-Leipzig hadden kunnen uitzenden. maar ja, barca he

De eerste keer dat ik Maradona "live" zag.
Argentinië had in die tijd iets magisch voor mij, waren het best (samen met GER) in alle NES games die ik speelde maar zag ze nooit in het echt in actie. Tot deze pot.

Ik zie Depay nog geen topscorer PL of la Liga worden nee, laat staan Malen.

Snapte alleen nooit wat ie bij Napoli moest.

An sich de enige club in Europe waar hij (enigszins) functioneerde. Bij Barcelona was hij niet meer welkom na die vechtpartij. :roflol:

@ 0:14

Zal wel levenslang gratis coke bij zn arbeidsvoorwaarden gezeten hebben.

Men insinueert weleens dat de Camorra geld voorzag voor z'n transfer. 'k Vraag me af wat daar waar van is. Er zijn in ieder geval foto's van Diego met leden v.d. Camorra.

Terug
Naar boven