XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Was altijd wel leuker dat toppers nog bij kleinere clubs konden spelen. Nu natuurlijk ondenkbaar. Had Batistuta ook niet lang bij Fiorentina gezeten?
 
Had Batistuta ook niet lang bij Fiorentina gezeten?
Zelfs tussendoor één seizoen in de Serie B.

Doet me denken aan de spelers die Juventus trouw bleven toen ze werden teruggezet. Vast stuk voor stuk onsterfelijk in Turijn.
 
Toch blijft het best knap dat je blijft wanneer je Argentijnse international bent. Denk niet dat de Serie B te vergelijken is met The Championship.
 
VIVADELPIERO

A true gentleman never leaves his lady.[102]
Alessandro Del Piero (about the "Old Lady", Juventus, during Calciopoli)
 
Del Piero, Buffon
1606339085867.png
 
Van Zambrotta valt het me ietwat tegen. Cannavaro was altijd een verkapte clubhopper. (Napoli, Inter, Parma...)
 
Toch blijft het best knap dat je blijft wanneer je Argentijnse international bent. Denk niet dat de Serie B te vergelijken is met The Championship.
Had Batistuta wel een mooie speler voor Atletico gevonden.

Had zijn Fiorentina shirt op school aan, iedereen mirin:cool:
 

Amper wat gewonnen met Fiorentina.
  • Serie B (als dat een prijs is)
  • Coppa Italia
  • Supercoppa Italiana
Hoe ze erin slaagden hem daar zolang te houden is me een mysterie.
 
Had nog geen pc in '99 maar zat toen bij maatje ik dacht dat ik toen ongemerkt shirts op mijn vaders rekening kon bestellen.
Had er stuk of 8 besteld. Helaas bleef het niet onopgemerkt. Prima kwaliteit trouwens nog allemaal in prima staat.
 
Dat pakweg Milan hem niet haalde als opvolger voor Van Basten. :scratch: Alle spitsen aldaar tussen Basten en Shevchenko waren niet zo productief als Gabriel.
 
Volgens mij was Vieri een heel vervelend mannetje alleen bij Inter konden ze m langer dan 1 seizoen pruimen
 
Baggio blijft ook een vreemd verhaal. Het lijkt wel alsof hij 3/4de van z'n carrière niet juist gebruikt werd.

“Baggio on the bench? It’s something that I will never understand in my lifetime”, said Juventus and France legend Zinedine Zidane, seemingly perplexed as to why Italy’s greatest and most gifted footballer of all time was once again consigned to the bench for a Serie A game.

 
Dat pakweg Milan hem niet haalde als opvolger voor Van Basten. :scratch: Alle spitsen aldaar tussen Basten en Shevchenko waren niet zo productief als Gabriel.

Zeer ondergewaardeerde speler. Ook niks minder dan een Suker of Mijatovic.
 
Back
Naar boven