MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ben niet zo blij met de loting. Voor Nederland is Turkije denk ik de meest lastige tegenstander uit Pot 2 en met Montenegro heb je de beste van Pot 4.
Ook al zitten die in Pot 4 ze worden zelden afgedroogd en verliezen vaak nipt tegen betere tegenstanders. Typisch zo'n tegenstander waar Oranje niet voorbij komt.
Kan een rare poule gaan worden.

Ben niet zo blij met de loting. Voor Nederland is Turkije denk ik de meest lastige tegenstander uit Pot 2 en met Montenegro heb je de beste van Pot 4.
Ook al zitten die in Pot 4 ze worden zelden afgedroogd en verliezen vaak nipt tegen betere tegenstanders. Typisch zo'n tegenstander waar Oranje niet voorbij komt.
Kan een rare poule gaan worden.

Zonder publiek zijn die Turken niks joh.

Wel mooi dat de kwalificatie in een rap tempo wordt afgewerkt en geen 2 jaar gaat duren.

Wat is er aan de hand bij PSG?

Zie het al kibbelen over een kaart

Screenshot_20201208-215157_NOS Teletekst.jpg

Zou een wedstrijd ook stilgelegd worden als we "hé rooie" roepen?

Webo werd terecht weggestuurd en dan de racismekaart spelen.

Had hem "Armeen" moeten noemen. Vinden Turken niet erg. 🤭

De kans dat Koeman werkloos naar het EK zal moeten kijken lijkt steeds groter. 🤭

De kans dat Koeman werkloos naar het EK zal moeten kijken lijkt steeds groter. 🤭

Dat zou wel jammer zijn voor beide partijen. Met Frank de Boer aan het roer wordt het toch niks. Dat is gewoon een slechte trainer kunnen we onderhand concluderen

Maandenlang overal BLM rondschreeuwen en dan janken wanneer iemand je 'zwart' noemt.

Make up your mind, negru :D.

@ Nico zal ik weer 100 op Atalanta zetten, net als vorig jaar op Valencia? Verlies Ajax heb ik nog een schrale troost.

Ik kan niet ontkennen dat ik dit wel een leuk leedvermaakje zou vinden.

Zie hem over 4 of 8 jaar nog wel met Jamaica een WK doen omdat dit een droom is die ook nog op zijn lijstje stond.

Terug
Naar boven