XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Van der Gijp zat s'nachts altijd die MLS rommel te kijken

Klaas Jan ging met de gmc syclone met confederate vlag achterop naar american sunday festivals en høken is een woord wat hij begrijpt.

Klaas lacht zich nu dood om Roy. Hardlopers zijn doodlopers. Ja, maar hij heeft zoveel plezier gehad. Tja een gevoel uit het verleden :emo: We leven in het heden en gaan naar de future.

Ik kan mij niet voorstellen dat een feestje per privejet in een vipruimte waarbij de champagne 10k per fles kost zoveel meerwaarde heeft. Denk dat de roem zo ver naar het hoofd stijgt dat het op een gegeven moment normaal wordt.
Wat zullen die vrouwen en foute vrienden in hun vuistje gelachen hebben

Ben zelf ook autogek maar heb collecties nooit begrepen. Je kunt er maar met een rijden.

Dat snap ik dan wel weer maar die zal dan alleen uit een collectie oldtimers gaan, niet eens hele dure.

Ga je aan de Bugatti's en Rolls dan is zo'n hobby met 30 miljoen op de bank op langere termijn niet eens te bekostigen.

Denk dat velen zich met een miljoen of 20 rijker wanen dan ze eigenlijk zijn en het daar mis gaat.

Je hebt ze er ook die wel beter konden maar niet wilden slash geen zin hadden. Wat is erger.

Er zijn sowieso legio verhalen over voetballers die niet met geld konden omgaan of verkeerde beslissingen namen

50% is mentaliteit zei God. (a.k.a. Zlatan)

Het "thuisvoordeel" zegt al genoeg.
Of wedstrijden die na een aansluitingstreffer volledig omkeren.
Zou eigenlijk niet moeten kunnen.

Het "thuisvoordeel" zegt al genoeg.
Moet altijd denken aan wat Lehnhoff zei wanneer iemand het zogeheten thuisvoordeel ter sprake brengt.

1607042886762.png

Ik vind dat zo mooi zoiets. 50.000 (mensen) fluiten je uit. Dat is toch fantastisch!

:lol:

“Een selfie maken, die meteen erna op de sociale media staat, is plezant, maar het persoonlijke contact tussen speler en fan is verdwenen. Ik genoot ervan om met supporters aan de toog te staan, en over andere zaken dan voetbal te praten."

Daarom was hij zo populair. Hanske snapt het.

Zijn nog wel spelers die dat wel doen.

Als ik af en toe fragmentjes zie van het programma nu heb ik toch het idee dat het 5 of 10 jaar geleden een stuk authentieker was. Behalve Wim Kieft en Jan Boskamp die naar mijn gevoel altijd wel zichzelf blijven zijn die overige 3 toch een beetje karikaturen van zichzelf geworden met de loop der jaren. Maar goed, daarom heeft ieder programma en iedere tv-persoonlijkheid ook een houdbaarheidsdatum. Die van VI is ook al aardig aan het verstrijken imo.

Net voor hun overstap naar Veronica vond ik dat de rek er een beetje uit was.

Ze zijn te lang, te veel op tv.
Laatste jaren alleen nog fragementen op youtube. In die 3x5 minuten heb je wel het gevoel de hele aflevering te hebben gezien en als je het mist dan mis je ook niks.

Op Veronica is het verder achteruit gegaan.
Een flauwe grap kan heel leuk zijn tot dat je die net iets te vaak herhaald en je die steeds iets minder authentiek brengt dat zelfs het publiek er met moeite om kan lachen.

Laatste jaren alleen nog fragementen op youtube. In die 3x5 minuten heb je wel het gevoel de hele aflevering te hebben gezien en als je het mist dan mis je ook niks.

Dit inderdaad, alleen de fragmenten bekijken vind ik nog steeds vermakelijk maar als ik alle afleveringen volledig zou kijken dan ben ik er snel klaar mee

Je kan merken dat Genee er een sausje over heen doet met zijn humor bij filmpjes en dat voorstukje. Maar die is helemaal niet grappig.

De geit wilde niet lopen.

:lol:

Terug
Naar boven