Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Voel een koningskoppel met Adolfo aankomen.
Heeft Di Canio geen zoon?

1612549624250.png

Wie gaat er nu op doel en wie nu in de spits?

Leuk voor Scherpen. :roflol: Kan net zo goed oprotten nu.

Kan ie wel 'op routine'.

Hopelijk niet die zielepiet Brobbey voor in. Hoe gaat het met Traore?

Weet jij misschien of hij nog iets uit de hoed kan toveren? Of heeft Onana alle kaarten al open op tafel gelegd?
Voor duur- en krachtsporters snap ik het gebruik van middeltjes. Maar welk middel zou de moeite waard zijn voor een keeper? Klinkt niet logisch toch?

Iets wat spiergroei bevordert zodat ie meer spiermassa heeft waardoor ie explosiever kan duiken? Zijn er middelen die reactievermogen boosten?

Kvind het maar vaag. Zou ie echt zo dom zijn dat het perongeluk is? Lijkt mij zeer stug. Maar wat voor middel zou ie dan gebruiken wat ie nu probeert te verhullen? Aangezien hij positief is getest op een middel dat zelf geen positieve effecten heeft en alleen wordt gebruikt om andere middelen te verbergen.

Van Gelder werd ooit geschorst voor het gebruik van cocaine. Lol coke op de dopinglijst, die shit doet meer kwaad dan goed voor je sportprestaties.

Alsof die Jeroen Verhoeven hard trainde :emo:

je hebt je nieuwe lachje wel gevonden he

vroeger was het altijd deze

Voor duur- en krachtsporters snap ik het gebruik van middeltjes. Maar welk middel zou de moeite waard zijn voor een keeper? Klinkt niet logisch toch?

Iets wat spiergroei bevordert zodat ie meer spiermassa heeft waardoor ie explosiever kan duiken? Zijn er middelen die reactievermogen boosten?

Kvind het maar vaag. Zou ie echt zo dom zijn dat het perongeluk is? Lijkt mij zeer stug. Maar wat voor middel zou ie dan gebruiken wat ie nu probeert te verhullen? Aangezien hij positief is getest op een middel dat zelf geen positieve effecten heeft en alleen wordt gebruikt om andere middelen te verbergen.

Van Gelder werd ooit geschorst voor het gebruik van cocaine. Lol coke op de dopinglijst, die shit doet meer kwaad dan goed voor je sportprestaties.

Mutu is toch ook geschorst geweest voor cocaïnegebruik?

Laatst bewerkt:
Op een gegeven moment snoof hij zelfs de doellijn op.

Hij verloor meer tijdens z'n scheiding. 🤭

Andre Onanabolen.
Rond 2002 viel overigens het halve Nederlands elftal door de mand met nandrolon gebruik. Dacht Stam, de Boertjes, Davids. Was wel een teken aan de wand dat er het een en ander gebruikt wordt.

Terug
Naar boven