Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ontkennen die De Boertjes dat nou nog steeds?

Ontkennen die De Boertjes dat nou nog steeds?

In Nederland was het niet echt groot nieuws dat ze doping gebruikt zouden hebben. Zou per ongeluk in de biefstuk hebben gezeten.

Maar neem het herstel van Robben in 2010 of Depay, dat zou ook wel een beetje hulp hebben gekregen toch? Van mij mag het, daar niet van.

Ik eet de laatste tijd ook van die biefstukken met deca erin. Gaat lekker wel

Lang in Oranje?

Afghaans jongetje moest vluchten voor de taliban na ontmoeting met idool

De Argentijnse superster zendt twee dozen naar Murtaza’s huis. ,,Ik dacht dat er één doos vol speelgoed zou zitten, en een andere doos vol dollars”, vertelt papa Arif Ahmadi aan Bleacher Report, dat de familie opzocht. ,,Maar nee. In de dozen zat een bal en een gesigneerd shirt.”

:roflol:

Waarom niet meteen een villa aan de Adriatische zee?

Jowie Veerman

1612828838192.png

messi GIF

Er is maar 1 echte geit. Dat is Ali

Totaal nietszeggend ook om een Goat te zijn in een sport die niemand wat boeit of zelfs niet eens bestaat buiten Amerika. Gefeliciteerd

Totaal nietszeggend ook om een Goat te zijn in een sport die niemand wat boeit of zelfs niet eens bestaat buiten Amerika. Gefeliciteerd

Je kan het ook omdraaien. Ben je Amerikaan en GOAT in een vechtsport of explosieve sport dan was je waarschijnlijk niet goed genoeg voor de NFL.

Jammer van Barca, nu moet ik al die klojo's in Real trainingspakjes weer aanhoren, eentje belde me zelfs na elke tegengoal, de t*ring.

Ze hadden Pochettino maar moeten aanstellen. Ik zei het nog...

Wat een hoop ellende heeft Bartomeu achtergelaten. :o Er is zeker een jaar of drie nodig om terug iets op te bouwen. Alleen kunnen ze momenteel amper geld uitgeven.

Terug
Naar boven