MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Uefa vindt geldwolverij niet kunnen.

:lol:
 
Leuke is dat een outsider nu ook nog ver kan komen. Ook mooi dat de Duitse en Franse clubs er niet in mee willen gaan. Tottenham en Arsenal er ook bij :roflol:
 
Samenvatting?
13 clubs willen zich afscheiden UEFA en FIFA fel op tegen met dreiging van zware sancties. Binnen de clubs die willen afscheiden ook verschillende standpunten van bestuursleden/ trainers en fans. Waarom typ ik dit eigenlijk. Je weet het vast beter als mij
 

Volgens BBC Sport is Chelsea druk bezig om zich terug te trekken uit de Europese Super League. Chelsea is een van de twaalf clubs die zich afgelopen zondag aansloten bij het plan van een Europese topcompetitie.

Andere Engelse media melden dat ook Manchester City bezig is met een snelle exit. In Spanje wordt al gemeld dat Atlético Madrid afziet van het project.

:thumb:
 
13 clubs willen zich afscheiden UEFA en FIFA fel op tegen met dreiging van zware sancties. Binnen de clubs die willen afscheiden ook verschillende standpunten van bestuursleden/ trainers en fans. Waarom typ ik dit eigenlijk. Je weet het vast beter als mij
Oja, daar had ik al iets van vernomen. Kansloze missie. De arrogantie om zoiets voor te stellen.
 
Die Super league of die nieuwe opzet CL, allemaal 1 pot nat mij betreft. Wel vermakelijk deze chaos.
 
Hoort of hoorde Schalke niet jarenlang bij de 20 rijkste clubs van Europa?
 
Toen ze de UEFA cup wonnen hadden ze best een aardig budget.
 
Is wel eens goed voor zo’n grote club... ff degraderen, schoon schip maken en weer vanaf nul beginnen met een goed beleid.
 
Toch niet zo makkelijk in dat soort ligas om weer te promoveren. Championship en 2. Bundesliga zijn competitieve ligas,
 
Toch niet zo makkelijk in dat soort ligas om weer te promoveren. Championship en 2. Bundesliga zijn competitieve ligas,

Dat is wel waar ja. HSV probeert het nu ook al een jaar of 3

En Hannover en Nurnberg zijn ook niet teruggekomen, maar eerder middenmoters geworden in de tweede Liga.
 
Als je ook kijkt naar de ligas onder de championship dus League one en League two zie je ook allemaal bekende namen rondzwerven die paar jaar terug nog in de premier league speelden.
 
Ff gekeken... in de Leage One spelen nu Hull, Charlton, Portsmouth, Wigan en Sunderland. Treurig.

Jezus, Bolton zelfs in League Two.
 
Portsmouth was dacht ik nog verder weggezakt. Weet nog wel dat ze een vrij aardig team hadden met Kanu enzo
 
Back
Naar boven