MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Zou dit grappig moeten zijn? Nog nooit gezien die man maar wat een humorloos gelul.

Marcel doet mij steeds meer denken aan Nico Dijkshoorn, maar Nico is wat beter.

Waar Wout simpelweg koeienstront is, was van Basten geen pannenkoek maar wat meel, eieren en melk.

Het werkt niet als je mensen elke dag verplicht wat leuks te moeten vertellen.

Ik blijf het idee dat een bevolking zich veel bezig houdt met andere landen bizar vinden.

Zoals dat verlies van Duitsland tegen Noord-Macedonië, kranten vol met zelfspot. Ik was het al lang vergeten tot het gisteren werd gezegd.

Weghorst is gewoon een goede target man, die moeten technisch niet top zijn. Zie Crouch/Koller/Dost.

Hebben jullie ook 20 uur per week aan praatprogramma's over voetbal? Zodra de Hollander wat succes heeft of anderen een tegenslag gaan we het er graag over hebben.
Met de winterspelen is dat altijd tenenkrommend, zodra alle medailles bij het schaatsen zijn behaald gaan we naar Russische journalisten de vraag stellen of ze ons goed vinden in schaatsen. Als er niet gewonnen wordt dan komt dat door doping van de andere landen.

De gemiddelde Hollander roddelt ook wel graag over anderen, wie de vriendin van Andre Hazes nu is scoort meer views dan wanneer er verkiezingen zijn geweest. Ik kan mij voorstellen dat buitenlanders een grote hekel aan Oranje hebben, of het een beetje aandoenlijk vinden en ze het dan ook wel weer gunnen.

Het lijkt wel alsof er in Nederland geen coronavirus is maar een soort down syndroom virus als je ziet welke figuren er allemaal op tv te zien zijn. Henry Schut, Wilfred Genee, Maxim Hartman, Marcel van Roosmalen. W t f. Dat zijn stuk voor stuk echt belachelijke kneusjes. Vergelijk dat maar eens met de voetbal praatprogramma’s in UK of in Duitsland. Of zelfs België.

Het lijkt wel alsof er in Nederland geen coronavirus is maar een soort down syndroom virus als je ziet welke figuren er allemaal op tv te zien zijn. Henry Schut, Wilfred Genee, Maxim Hartman, Marcel van Roosmalen. W t f. Dat zijn stuk voor stuk echt belachelijke kneusjes. Vergelijk dat maar eens met de voetbal praatprogramma’s in UK of in Duitsland. Of zelfs België.
Peter R de Vries

Ik hoop dat Nederland er snel uit ligt, zodat ik gewoon weer normale Dumpert filmpjes, reclames etc. kan kijken zonder dat ik geconfronteerd word met die eencelligen proleten. Wat een fucking incest volk is het toch. En dan dacht ik altijd alles gezien te hebben met Man bijt hond.

Hebben jullie ook 20 uur per week aan praatprogramma's over voetbal? Zodra de Hollander wat succes heeft of anderen een tegenslag gaan we het er graag over hebben.
Met de winterspelen is dat altijd tenenkrommend, zodra alle medailles bij het schaatsen zijn behaald gaan we naar Russische journalisten de vraag stellen of ze ons goed vinden in schaatsen. Als er niet gewonnen wordt dan komt dat door doping van de andere landen.

De gemiddelde Hollander roddelt ook wel graag over anderen, wie de vriendin van Andre Hazes nu is scoort meer views dan wanneer er verkiezingen zijn geweest. Ik kan mij voorstellen dat buitenlanders een grote hekel aan Oranje hebben, of het een beetje aandoenlijk vinden en ze het dan ook wel weer gunnen.

In Rusland hebben ze altijd heel veel respect voor Nederland als het om voetbal gaat. In de meeste landen is dat denk ik wel zo. Maar dat is meer een beetje gebaseerd op het verleden natuurlijk. De commentatoren zeiden gisteren wel iets van: het is aantrekkelijker om als neutrale toeschouwer voor NL te supporteren dan voor een land als Belgie, omdat Belgie gisteren na de 2-0 de wedstrijd lam legde terwijl NL altijd blijft aanvallen.

Ik hoop dat Nederland er snel uit ligt, zodat ik gewoon weer normale Dumpert filmpjes, reclames etc. kan kijken zonder dat ik geconfronteerd word met die eencelligen proleten. Wat een fucking incest volk is het toch. En dan dacht ik altijd alles gezien te hebben met Man bijt hond.
Lekker reclames kijken.

Ja, hij al helemaal. Het is een echt 1 grote grap die Nederlandse televisie.

Ik snap ook niet waar de traditie vandaan komt om tijdens dit soort toernooien tyfusmongolen als Gerard Joling of misdaadverslaggever Peter de Vries uit te nodigen en er een groot circus van te maken ipv gewoon te focussen op voetbal. Waarom kan je niet gewoon 3 ex topvoetballers uitnodigen en een inhoudelijke show er van maken? Nee, dat mag niet!! We mogen niet over looplijnen en shit praten, maar wel Gerard Joling zijn hilarische anusgrapjes aanhoren. Echt, wat een niveau… Het is zo triest allemaal.

Niet omdat ze stopten met aanvallen maar omdat ze achterin aan het slapen waren.
Ben je veel mee, kijk wat ervan komt. Naar 2-2 gegaan door hun eigen laksheid. En met hééél veel geluk nog een 3e gemaakt. Geef mij dan maar een België die met ease 3-0 wint.

Ben je veel mee, kijk wat ervan komt. Naar 2-2 gegaan door hun eigen laksheid. En met hééél veel geluk nog een 3e gemaakt. Geef mij dan maar een België die met ease 3-0 wint.
Ik zeg ook niet dat ze er veel aan hebben, maar ze stopten niet met aanvallen.

5 man achterin en het dan alsnog zo opfokken. Tegen goede ploegen worden ze dan geslacht. Maar wie weet groeien ze flink in het tournooi. Het kan allemaal.

Was ook sarcastisch. Wie the f**k wordt er niet gek van die lelijke hysterische clown met zijn naar links en rechts lied. Als ik die mong**l een keer zie krijgtie een leverstoot.
Ik snap hem wel.

1623663156192.jpg

Het leek wel amateurvoetbal gisteren, wat een sneue vertoning.

Gelukkig zullen ze snel op hun fl**ker krijgen en kunnen alle analisten in Nederland elkaar weer baffen.

Oekraïne probeerde ook gewoon wat he, wat me logisch lijkt, niet iedereen laat zich 3-0 afmatten, vond het wel plotseling spannend worden na de 2-2.

Toch mooi hoe Oekraïne karakter toonde... 🤷‍♂️

Terug
Naar boven