XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Jezus deze had erin gemoeten als je de wedstrijd nog wilde kantelen, zonde, ben zwaar voor de Schotten. Hoop iig dat ze Engeland gaan hoeken.

Doodzonde dit....

Waarom? De Schotten kunnen er niets van. :o

Zit heel weinig in dit Slovakije.

Also, waarom speelt Hamsik bij Goteborg? Die moet toch nog hoger meekunnen?

Moet weer denken aan wat een Poolse werkrelatie ooit eens zei. Internationaal altijd tegen Poolse ploegen betten.

Lewa staat er ook maar bij als een god op een onbewoond eiland. Lijkt mij wel in mn linksbuitenperiode :o

Hoppaaaaa, rode kaart. Misschien krijgen we nog wat te zien nu. :bang:

Stoch vond ik altijd een aardig voetballertje

Spanje, nog niks spectaculairs gezien.

Ik zou ook niets laten zien bij 30 graden.

zijn er nog spanjaarden die kunnen voetballen eigenlijk, of zijn ze gewoon gestopt met opleiden na de gouden generatie van '08-'12?

Morata...

del bosque soccer GIF by Fusion

Laatst bewerkt:
Morgen Frankrijk - Duitsland

Laatst bewerkt:
Marko Arnautovic has denied being a racist after allegedly making an offensive slur against North Macedonia, with the Austrian issuing an apology following Sunday's victory.

The former West Ham attacker got on the scoresheet to wrap up a 3-1 victory for Franco Foda's side in a heated Group C clash in which players from both sides were involved in bust ups throughout.

And former Stoke and star Arnautovic allegedly made a racial slur following his late strike, saying 'I'm f***ing your Albanian mother' in the direction of Ezgjan Alioski, according to Koha.

:rolleyes:

poeh nou wat erg zeg

Zouden er foto's zijn van die moeder?

:trollfacex:

Terug
Naar boven