XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Wat een anti-voetbal vanavond. Geen van deze ploegen verdient het om kampioen te worden.

gaat nog schoppen worden dit

1-1 zit in de lucht

Kijk eigenlijk nooit voetbal, met dit EK toch wel wat wedstrijdjes gekeken en het is prima vermaak. Maar sommige voetballers zijn wel echt mietjes, tot frustrerend aan toe. Ik begrijp dat ze een vrije trap voor elkaar willen krijgen maar ze zetten zichzelf echt voor schut af en toe. Haast de tranen faken met een half gebroken voet en 30 seconden later sprinten ze weer.

Man man man

Kijk eigenlijk nooit voetbal, met dit EK toch wel wat wedstrijdjes gekeken en het is prima vermaak. Maar sommige voetballers zijn wel echt mietjes, tot frustrerend aan toe. Ik begrijp dat ze een vrije trap voor elkaar willen krijgen maar ze zetten zichzelf echt voor schut af en toe. Haast de tranen faken met een half gebroken voet en 30 seconden later sprinten ze weer.
ga maar weer terug naar je expertise, viroloog

Nou, nu mag Italië de klus klaren. 🤭

In welke taal praten de Vlamingen eigenlijk met de Walen in het team?

Wie is hazelippie?

Wat een anti-voetbal vanavond. Geen van deze ploegen verdient het om kampioen te worden.
Italië was ook geen mooie wedstrijd. Welkom bij het moderne voetbal. We zullen zien of Spanje, Denemarken nog wat laten zien. De rest speelt lelijk voetbal iig de laatste wedstrijd.

Portugal was toch de betere ploeg,zeker in de laatste 20 min. De Belgen hun balcontrole was slecht op paar acties na. Had het binnenkant paal geweest en 1-1 dan was het in de verlenging over en uit voor de Belgen

en als m'n tante een lul had was het m'n oom

Italië was ook geen mooie wedstrijd. Welkom bij het moderne voetbal. We zullen zien of Spanje, Denemarken nog wat laten zien. De rest speelt lelijk voetbal iig de laatste wedstrijd.

Valt mij op dat de 1 tegen 1 actie echt uitgestorven is. Elke aanval lijkt op die van het handbal met geschuif buiten de 16 tot het balletje eens goed naar binnen valt.

Beetje zoals Duitsland dit in 2014 met succes had gedaan met al die zaalvoetbal goals, toen was het nog "wow" maar nu mis ik toch echt de mooie acties. Benieuwd of het aantal afstand doelpunten buiten de 16 ook aanzienlijk minder worden.

Terug
Naar boven