- Waardering
- 7.124
Ik wil niet voor de Belgen zijn, maar mijn voetbalhart wilt toch dat ze winnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze die nutteloze afstandsschoten achterwege hadden gelaten dan zou het nu 1-1 zijn. 🤦🏻♂️
Irriteer ik me ook altijd mateloos aan.Als ze die nutteloze afstandsschoten achterwege hadden gelaten dan zou het nu 1-1 zijn. 🤦🏻♂️
ga maar weer terug naar je expertise, viroloogKijk eigenlijk nooit voetbal, met dit EK toch wel wat wedstrijdjes gekeken en het is prima vermaak. Maar sommige voetballers zijn wel echt mietjes, tot frustrerend aan toe. Ik begrijp dat ze een vrije trap voor elkaar willen krijgen maar ze zetten zichzelf echt voor schut af en toe. Haast de tranen faken met een half gebroken voet en 30 seconden later sprinten ze weer.
Frans en NederlandsIn welke taal praten de Vlamingen eigenlijk met de Walen in het team?
Italië was ook geen mooie wedstrijd. Welkom bij het moderne voetbal. We zullen zien of Spanje, Denemarken nog wat laten zien. De rest speelt lelijk voetbal iig de laatste wedstrijd.Wat een anti-voetbal vanavond. Geen van deze ploegen verdient het om kampioen te worden.
Italië was ook geen mooie wedstrijd. Welkom bij het moderne voetbal. We zullen zien of Spanje, Denemarken nog wat laten zien. De rest speelt lelijk voetbal iig de laatste wedstrijd.