XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Portugal was toch de betere ploeg,zeker in de laatste 20 min. De Belgen hun balcontrole was slecht op paar acties na. Had het binnenkant paal geweest en 1-1 dan was het in de verlenging over en uit voor de Belgen

Mja maar dat is bij dit soort partijen altijd wel het verhaal zodra er een op voorsprong staat, zakken ze terug en lijkt de ander optisch veel beter. Lastig te meten.

Portugal was toch de betere ploeg,zeker in de laatste 20 min. De Belgen hun balcontrole was slecht op paar acties na. Had het binnenkant paal geweest en 1-1 dan was het in de verlenging over en uit voor de Belgen
Klopt helemaal. Ze waren beter. Maar ik heb een hekel aan Portugese ballerina’s. Dus mooi dat ze eruit liggen.

Ome Wim, tante Sjaan. Spermaballen en de spermabaan.

Mooi pakje heeft Dione aan.

Krijg de schijt van die avondetappe en studio europa enzo met al die verplichte quizjes en rebussen en achtergrondverhalen en in welk kasteel ze nu weer zitten
Schakel direct over naar Derksen & Gijp na de laatste wedstrijd

Alejandro Moreno en een n*ger.

:roflol: Wie luistert serieus naar die 2 :dunno: Khedira denkt ook who the hell zijn die nu weer :lol:

Wie zou F. de Boer dan moeten vervangen?

Wie zou F. de Boer dan moeten vervangen?
Ik zou zo gespeeld hebben tegen sterkere tegenstanders:
Cillissen
Dumfries-De Ligt-De Vrij-Van Aanholt
De Jong-Wijnaldum-Blind
Malen-Weghorst-Depay

En zo tegen zwakkere:
Cillissen
Dumfries-De Ligt-De Vrij-Blind
De Jong-Wijnaldum-Gravenberch
Malen-Weghorst-Depay

Ik bedoelde eigenlijk als ze hem heel misschien ontslaan. 🤭 Opstellingkjes vind ik ook wel leuk.

(Trouwens, die Enrique is aardig op weg om de Spaanse Boer de worden.)

Terug
Naar boven