MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ik denk dat de frans vlug zullen thuis zijn om een croissantje te bakken.

1624960896246.png

1624960907830.png

:lol:

Waar kreeg Xhaka nou eigenlijk een kaart voor?

Oliedomme kaart voor praten

Van Spanje kunnen ze ook gewoon winnen. :eek:

Laatst bewerkt:
Won Zwitserland niet eens met 1-0 van Spanje in de groupsfase van een toernooi dat ze laterna wonnen?

Meesten zijn gewoon in Zwitserland geboren. Alleen Shaqiri komt uit de Balkan

Valt me wel op dat de landen die meestal onderschat worden ijzersterk zijn. De verschillen in sterkte wordt steeds kleiner tussen de goden en mindere goden lijkt wel

Valt me wel op dat de landen die meestal onderschat worden ijzersterk zijn. De verschillen in sterkte wordt steeds kleiner tussen de goden en mindere goden lijkt wel

Zie je in veel sporten de laatste jaren. Mondialisering en verdere professionalisering denk ik. In Zuid Amerika zie je dat ook. Daar wonnen Brazilie en Argentinie altijd al die cups en kwalificatiewedstrijden met ruime cijfers, nu kan Peru of Bolivia uit gewoon een verliespartij worden voor Arg of Bra.

Engeland - Duitsland

till lindemann art GIF by hoppip

Mein body ist ready.

Laatst bewerkt:
Zie je in veel sporten de laatste jaren. Mondialisering en verdere professionalisering denk ik. In Zuid Amerika zie je dat ook. Daar wonnen Brazilie en Argentinie altijd al die cups en kwalificatiewedstrijden met ruime cijfers, nu kan Peru of Bolivia uit gewoon een verliespartij worden voor Arg of Bra.
In La Paz en in Quito voetballen is niet echt heel fijn door de hoogte waar er gespeeld wordt.

Denk dat het vooral komt bij de Europese teams dat steeds meer voetballers van nationale elftallen in sterke competities spelen en niet meer zoals vroeger veel in hun eigen Mickey Mouse liga.

Ierland was van huis uit ook een nare tegenstander om tegen te voetballen. Al die spelers als ik mn paniniboeken mag geloven speelden in Engeland met een verdwaalde die bij Ajax speelde (Stapleton)

Newsflash

Screenshot_20210629-165706_NOS Teletekst.jpg

De Fransen dachten dat de wedstrijd voorbij was. Dat zag je aan de manier hoe Pogba en Mbappe stonden te dansen als twee circusclowns na de 3-1. Mooi dat die hoogmoed werd afgestraft.

Terug
Naar boven