- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laatste was een mooie slowmotion

Voor het feit dat z'n naam continu als Emile Ratelbands leus werd uitgesproken door de commentator.
In 2010.Won Zwitserland niet eens met 1-0 van Spanje in de groupsfase van een toernooi dat ze laterna wonnen?

Valt me wel op dat de landen die meestal onderschat worden ijzersterk zijn. De verschillen in sterkte wordt steeds kleiner tussen de goden en mindere goden lijkt wel
In La Paz en in Quito voetballen is niet echt heel fijn door de hoogte waar er gespeeld wordt.Zie je in veel sporten de laatste jaren. Mondialisering en verdere professionalisering denk ik. In Zuid Amerika zie je dat ook. Daar wonnen Brazilie en Argentinie altijd al die cups en kwalificatiewedstrijden met ruime cijfers, nu kan Peru of Bolivia uit gewoon een verliespartij worden voor Arg of Bra.
Ik was aan het juichen in de woonkamerDe Fransen dachten dat de wedstrijd voorbij was. Dat zag je aan de manier hoe Pogba en Mbappe stonden te dansen als twee circusclowns. Mooi dat die hoogmoed werd afgestraft.