- Waardering
- 22.094
Posterboy hoe over de top de transferprijzen zijn in EngelandMaguire heeft de uitstraling van een Vauxhall automonteur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Posterboy hoe over de top de transferprijzen zijn in EngelandMaguire heeft de uitstraling van een Vauxhall automonteur.
Isak zingt uit volle borst mee.
Depay is daar 'te stoer' voor. Of zn loyaliteit ligt bij het land van zn vader die hem mishandelde
Engeland vrije weg naar finale.
Bookies toch gelijk?![]()
Bij elke Nederlander met in een verre generatie andere roots voelt meer voor dat andere land. Vooral mensen met een opa of oma uit Italië hebben er een handje van overal te moeten melden dat ze eigenlijk Italiaans zijn.
Dat komt omdat Nederland de multi culti shit vóór hun eigen cultuur in de rangorde zet.
Van die Balkanlandjes of van de vormalige Sovjet-Unie kan ik het nog wel begrijpen dat ze trots zijn op hun land. Maar waar moet je hier trots op zijn? Op de quotums van de NOS?De Nederlander mist veel trots. Maar eerlijk te zijn heb ik die ook niet echt, ik zeg op vakantie niet met trots dat ik Nederlander ben, wie of wat boeit het.
Van die Balkanlandjes of van de vormalige Sovjet-Unie kan ik het nog wel begrijpen dat ze trots zijn op hun land. Maar waar moet je hier trots op zijn? Op de quotums van de NOS?

Op onze nationele held.Van die Balkanlandjes of van de vormalige Sovjet-Unie kan ik het nog wel begrijpen dat ze trots zijn op hun land. Maar waar moet je hier trots op zijn? Op de quotums van de NOS?
KNVB moet het salaris aanzienlijk gaan verhogen dat grote namen uit het buitenland willen komen. Geschikte Nederlandse trainers staan met een been in het bejaardentehuis (of willen niet)
Ken ook van die wijven die dragen zo een red bull shirt omdat het fashion isOnze Max is het nu he!
Ook dat boeit mij geen fl**ker, altijd leuk om te roepen dat je Jos Verstappen niet volgt. Moet je die koppen zien, Jos? zeggen ze dan![]()

Goed dat je er bij zet dat het ons frenske is dacht eigenlijk eerst aan sinterklaasOp onze nationele held.
De man die ons kleine kikkerlandlandje op de kaart heeft gezet. De man voor wie geen brug te ver is, geen gebouw te hoog, geen pizza te groot.
Wie anders dan onze grote held, onze nationale trots:
![]()
Frans Timmermans
Ga jij eens gauw je mond spoelen met zeep.Goed dat je er bij zet dat het ons frenske is dacht eigenlijk eerst aan sinterklaas