- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik al jaren. Na 2014 had het Koeman of een buitenlander moeten worden. Niet Guus, Blind en al de rest. Maar goed, blijkbaar snappen buitenlanders de “Nederlandse school” niet. 🤭Waarom wil Nederland eigenlijk geen buitenlandse trainer? Ik snap dat niet. Als er geen goede Nederlandse coaches beschikbaar zijn, waarom dan geen Duitser, Engelsman of Italiaan? Wat the f**k boeit het? Nu heeft het al een EK gekost, doordat men niet de beste coach koos die beschikbaar was, maar de enige Nederlandse coach die beschikbaar was.
Wat een zooitje mong*len. In Belgie hebben ze toch ook een buitenlandse trainer? Niemand die het wat uitmaakt.
Zo melde Lippi zich destijds bij België. Er zijn wel niet heel veel trainers vrij momenteel, heb ik de indruk.Open vacature en kijken wat voor kwaliteit zich meldt.
Wenger tot na het WK van 2021?
De beste transfer sinds Fergie vertrok.Manchester United heeft donderdagmiddag de komst van Jadon Sancho bevestigd via de officiële kanalen. Eerder op de dag maakte Borussia Dortmund al melding van de megadeal. De 21-jarige aanvaller werd al geruime tijd in verband gebracht met een terugkeer naar Engeland, maar United weigerde meerdere keren te voldoen aan de hoge vraagprijs van de Duitsers. Sancho komt voor maximaal 95 euro over en tekent naar verluidt een vijfjarig contract met een optie voor nog een jaar.
De Deense voetbalbond maakt zich zorgen over zijn eigen supporters. De DBU kreeg van de UEFA al tienduizenden euro's aan boetes opgelegd voor biergooiende fans. Woordvoerder Jakob Höyer vreest dat de bond na de torenhoge boetes ook een reglementaire straf tegemoet moet zien, mochten de bierdouches aanhouden. De bond zegt in het restant van het toernooi middels het ticketingsysteem en camerabewaking strenger toe te zien en sluit niet uit dat er stadionverboden volgen.

Hiddink in '98 ook 4-4-2.Dat zeg ik al jaren. Na 2014 had het Koeman of een buitenlander moeten worden. Niet Guus, Blind en al de rest. Maar goed, blijkbaar snappen buitenlanders de “Nederlandse school” niet. 🤭
Trouwens, de WK finale in 1978 was onder Happel.
Sowieso teveel geneuzel over het systeem. In 1988 won men het EK met 4-4-2. De derde plaats in 2014 werd bereikt met 5-3-2. Rijkaard speelde ook 4-4-2 in 2000, nu ik erover nadenk.
Het argument dat ze een buitenlander niet kunnen betalen lijkt me onzin. Er zijn genoeg trainers die met zo'n selectie willen werken. Alsof iemand zoals Laurent Blanc het nog voor de knaken moet doen.

Wie dan?