AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Ja, maar dan is het Koninklijke Hoogheid met 10 werkmieren om hem heen. Met Ibra werd het ook niks. Nou misschien kan ie a la Roger Milla als halve bejaarde volgend jaar de show stelen in Katar

Ja, maar dan is het Koninklijke Hoogheid met 10 werkmieren om hem heen. Met Ibra werd het ook niks. Nou misschien kan ie a la Roger Milla als halve bejaarde volgend jaar de show stelen in Katar
Toen ik zat te kijken wou ik dat geen van beiden doorging. :o Als Milanista gun ik Sjevtsjenko wel z'n succesje.

Ja, jongens... Die tekst werd een paar decennia voordat Hitler werd geboren geschreven.

Onderwerelduiterlijk

Happy World Cup GIF by FIFA

Sjempjans liek

Dat zijn mooie aankopen, aanvoerder bij de regio-rivaal weghalen.

Ook mooi artikel over hoe Twente scout met data

Waarom wil Nederland eigenlijk geen buitenlandse trainer? Ik snap dat niet. Als er geen goede Nederlandse coaches beschikbaar zijn, waarom dan geen Duitser, Engelsman of Italiaan? Wat the f**k boeit het? Nu heeft het al een EK gekost, doordat men niet de beste coach koos die beschikbaar was, maar de enige Nederlandse coach die beschikbaar was.

Wat een zooitje mong*len. In Belgie hebben ze toch ook een buitenlandse trainer? Niemand die het wat uitmaakt.

Terug
Naar boven