Zlatan schiet de ballen in ieder geval niet de parking op.De grote vraag is zou Zweden beter af zijn met Zlatan in het team op een eindronde![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zlatan schiet de ballen in ieder geval niet de parking op.De grote vraag is zou Zweden beter af zijn met Zlatan in het team op een eindronde![]()
Daar zit een GPS in wat alle data van die speler registreert (sprintafstand, totaal afgelegde afstand, ook hartslag etc.).Waarom had die doelpuntenmaker een bh aan eigenlijk?
Toen ik zat te kijken wou ik dat geen van beiden doorging.Ja, maar dan is het Koninklijke Hoogheid met 10 werkmieren om hem heen. Met Ibra werd het ook niks. Nou misschien kan ie a la Roger Milla als halve bejaarde volgend jaar de show stelen in Katar
Als Milanista gun ik Sjevtsjenko wel z'n succesje.![]()
Oeps: foute ondertiteling bij Duits volkslied, verwijzing naar nazitijd
Een pijnlijke fout vanavond op tv-zender NPO1 tijdens de achtste finale van het EK tussen Engeland en Duitsland. Bij het zingen van het Duitse volkslied werd een verkeerde ondertiteling in beeld getoond, waarin de tekst van een omstreden couplet te lezen was. De tekst is een verwijzing naar de...www.rtlnieuws.nl
Ja maar ophef maken om niks geeft views.Toen ik zat te kijken wou ik dat geen van beiden doorging.Als Milanista gun ik Sjevtsjenko wel z'n succesje.
Ja, jongens... Die tekst werd een paar decennia voordat Hitler werd geboren geschreven.
Zou Southgate nu eindelijk doorhebben dat Grealish altijd moet starten? Mijn jongen was betrokken bij beide goals.Zaadpartij
Sancho en Grealish op de bank is sowieso gestoord.
Ein zwei, ein zwei, ein zwei.
Ik ben wel trots op Nederland als ik erover nadenk.De Nederlander mist veel trots. Maar eerlijk te zijn heb ik die ook niet echt
Van Gaal, in ieder geval op korte termijn. Hij kent het team min of meer en het team moet gauw al aan de bak. Of een buitenlandse voor op de langere termijn.
En een heel matig palmares.