- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel eens benieuwd naar de verhalen over dit toernooi. Helaas krijg je alles meestal pas écht te horen als alle huidige voetballers met pensioen zijn. Ik denk dat er bij NL stiekem veel te doen is geweest en dat er ook onderling veel aversie is geweest. Sowieso was er niet één team.
Ik vind Van Gaal een vreselijke vent maar hij heeft wel het overwicht en de discipline. Die zou toch ook nooit een messentrekker meenemen, kom op zegVraag me af hoe van die brave jongens als Klaassen ofzo daar zich dan gevoeld hebben als er een halve crimineel in de selectie zit en van die opgeblazen ego's als Depay
Duitsland begon ook opvallend inheems tegen Engeland. Alleen Rüdiger en een halve Nederlander in de basis. 🤭Voor zo'n warm land heeft Engeland opvallend veel blanke spelers. Ja, door dat gekniel ga je overal op letten he
Ik zie Oekraine het die tyfustokkies wel lastig maken. Maar aan de andere kant, als ze een vroege kool maken kan het ook zo maar 4-0 ofzo worden.
Aparte familie.De zus van Thibaut Courtois heeft zich van haar slechtste kant laten zien met een reactie op Instagram tijdens de kwartfinale tussen België en Italië (1-2). Valérie Courtois beschuldigde Leonardo Spinazzola ervan dat hij in de slotfase van het duel aan het tijdrekken was, terwijl de verdediger van Italië zijn achillespees afscheurde, zo bleek later. De post werd gedaan op het officiële account van haar broer. Inmiddels heeft de Belgische haar excuses gemaakt op Instagram en de verdediger van Italië en voorspoedig herstel gewenst.
Ten Cate wil geen bondscoach Oranje worden wegens 'karaktermoord' in 2017
Onderwereldfiguren vergeten niet.