Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Pierre noemt Henk Fräser

Grealish alweer op de bank. Dat is toch ongelooflijk, man!

Ben wel eens benieuwd naar de verhalen over dit toernooi. Helaas krijg je alles meestal pas écht te horen als alle huidige voetballers met pensioen zijn. Ik denk dat er bij NL stiekem veel te doen is geweest en dat er ook onderling veel aversie is geweest. Sowieso was er niet één team.
Ik vind Van Gaal een vreselijke vent maar hij heeft wel het overwicht en de discipline. Die zou toch ook nooit een messentrekker meenemen, kom op zeg :roflol: Vraag me af hoe van die brave jongens als Klaassen ofzo daar zich dan gevoeld hebben als er een halve crimineel in de selectie zit en van die opgeblazen ego's als Depay

Denk dat het wel mee valt, team stond juist bekend om de goede sfeer. Kwalitatief zitten er gewoon te veel 6jes in deze selectie.

Je mist wel een van Bommel, Robben of Sneijder die de ego's op hun plaats konden zetten. Dat kan een de Vrij of Frenkie niet. Deze gasten zouden niet eens Robben erbij willen hebben, ze willen zelf de lakens uit kunnen delen.

Voor zo'n warm land heeft Engeland opvallend veel blanke spelers. Ja, door dat gekniel ga je overal op letten he

Nu nog invallen voor de graanschuur van europe is een belediging. Kzou f**k you zeggen tegen Sheva

Boevekop!

Er blijft amper nog een Nederlandse kandidaat over.

Wat kijk je nu vreemd? 🤭

De zus van Thibaut Courtois heeft zich van haar slechtste kant laten zien met een reactie op Instagram tijdens de kwartfinale tussen België en Italië (1-2). Valérie Courtois beschuldigde Leonardo Spinazzola ervan dat hij in de slotfase van het duel aan het tijdrekken was, terwijl de verdediger van Italië zijn achillespees afscheurde, zo bleek later. De post werd gedaan op het officiële account van haar broer. Inmiddels heeft de Belgische haar excuses gemaakt op Instagram en de verdediger van Italië en voorspoedig herstel gewenst.
Aparte familie.

Drie jaar geleden was Thibaut kwaad omdat de Fransen "antivoetbal" speelden. :o

Ik heb Courtois nooit wat gevonden. Geen uitstraling van een topkeeper en maakt toch vaak fouten.

Terug
Naar boven