Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie beelden. Vraag me af of dit tegenwoordig nog kan, of dat gastjes zoals Mo Ihataren dan gelijk savonds hun zaakwaarnemer gaan bellen voor een transfer omdat de trainer te hard voor ze is.
Van Gaal leek het altijd beter te doen met jonge kneedbare spelers. Toegeven de generatiekloof is nu wel erg groot geworden. Echter denk ik dat Lowietje veel meer uit Ihattaren zou halen dan die gare Duitser.
Het lijkt me ook niet onaannemelijk dat Mo zal debuteren onder Lowietje.
Jammer dat hij niet gratis een jaartje daar nog blijft. Barcelona heeft die kerel alles wat hij heeft in zijn leven gegeven. Had ‘ie ook wat terug kunnen doen
Roy kwam in zijn loopbaan 32 keer uit voor het Nederlands elftal. NH Nieuws schrijft dat hij eind vorig jaar ook al in opspraak raakte nadat hij journalist Chris Klomp had bedreigd via Twitter
Bryan is een complotwappie geworden. Jammer. Vroeger kwamen er nog wel normale dingen uit zn mond. Vast bergafwaarts gegaan toen die poppetjes van bekende spelers een fiasco werd.