XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Mooie beelden. Vraag me af of dit tegenwoordig nog kan, of dat gastjes zoals Mo Ihataren dan gelijk savonds hun zaakwaarnemer gaan bellen voor een transfer omdat de trainer te hard voor ze is.

Van Gaal leek het altijd beter te doen met jonge kneedbare spelers. Toegeven de generatiekloof is nu wel erg groot geworden. Echter denk ik dat Lowietje veel meer uit Ihattaren zou halen dan die gare Duitser.

Het lijkt me ook niet onaannemelijk dat Mo zal debuteren onder Lowietje.

Screenshot_20210731-225438_NOS Teletekst.jpg

Ondertussen is de President van Amerika 5 jaar ouder dan d*ck en de Spreker van Het Huis zelfs 8 jaar ouder.

Ik juich dat wel toe bejaarden die nog lang actief zijn

Kwam deze toevallig net tegen… Leuk filmpje en echt een leuke welbespraakte gozer die Tim Howard. En ik vond het altijd echt een goede keeper.

Sjon verliest in de cl. Als ie maar niet breekt :emo:

Screenshot_20210805-215044_NOS Teletekst.jpg

Wtf :roflol:

Messi weg bij Barca. Moet Depay de kar trekken

Kampioen worden met Atlético. 🤭 Alleen jammer dat Agüero daar nu opgescheept zit met die halve zachte trainer en selectie.

Jammer dat hij niet gratis een jaartje daar nog blijft. Barcelona heeft die kerel alles wat hij heeft in zijn leven gegeven. Had ‘ie ook wat terug kunnen doen

Roy kwam in zijn loopbaan 32 keer uit voor het Nederlands elftal. NH Nieuws schrijft dat hij eind vorig jaar ook al in opspraak raakte nadat hij journalist Chris Klomp had bedreigd via Twitter

Bryan is een complotwappie geworden. Jammer. Vroeger kwamen er nog wel normale dingen uit zn mond. Vast bergafwaarts gegaan toen die poppetjes van bekende spelers een fiasco werd.

Mocht m wel

hij zat toch in zo'n fillempie van cafe weltschmerz ook

complotgekkie inderdaad, compleet de weg kwijt. Alleen maar aan het raaskallen over de media dit en de media dat

Ik zat vanmorgen op de wc naar de binnenkant van een pleerolletje te kijken. Daar vond ik meer diepgang en intelligentie dan in dit interview

Had er ook gen zin meer in na 3 minuten

Terug
Naar boven