MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Wat maken ze zich druk bij Barca, ze hebben nu toch Depay :D

We moesten trouwens nog even de nieuwste prijs voor Dani Alves aanvinken

Rip LaLiga 2004/09 – 2018/21

Laatst bewerkt:

Jammer dat El Sierd geen commentaar gaf. 🤭

Zoals ouwe lullen Cruijff en Maradona de beste vinden moeten wij over 30 jaar aan kinderen uitleggen dat het Messi en Ronaldo zijn, die daar weer een "ja, maar toen ging alles nog trager" tegenover stellen.

En de patatgeneratie. 🤭

Generatie Gullit werd ook de patatgeneratie genoemd. Denk eerder aan die club dan aan die hierboven dan

Zo voelde dat wel toentertijd. Jij hebt geen idee wat de gevoelens waren vroeger ten op zichte van de Duitsers. Was toen nog een echte rivaliteit. Is pas sinds de laatste jaren minder.

Zo voelde dat wel toentertijd. Jij hebt geen idee wat de gevoelens waren vroeger ten op zichte van de Duitsers. Was toen nog een echte rivaliteit. Is pas sinds de laatste jaren minder.

In 1990 was denk ik de piek van de Duitsland haat. Het werd mij met de paplepel ingegoten door mijn vader.
Als tienjarige kwam ik in Center Parcs de eerste Duitsers tegen, dat waren dus die vuile hufters die op oneerlijke wijze in de laatste minuut winnen?

Daarna wordt je wijzer, op een gegeven moment ben je zelfs voor Bayern Munchen en lach je Brazilië uit als ze 7-1 klop krijgen.
Mijn vader kon maar niet wennen aan mijn Duitse kenteken, maar mij boeide het al sinds 2000 geen reet meer. Sinds 1990 zijn we ze ook nooit echt meer tegengekomen. In Brazil zit mijn haat.

1992 op het EK toch ook? En in 2004 ook nog wel beetje beladen. Daarna viel het mee.

Messi naar Parijs.

Wat zou het episch zijn als hij samen met Ramos nog een CL pakt. :roflol:

Kampioen worden met Atlético. 🤭
Lionel Messi gaat zijn carrière vervolgen bij Paris Saint-Germain, maar had ook de overstap kunnen maken naar Atlético Madrid. Ignacio Miguélez, journalist voor de Spaanse televisiezender Movistar+, schrijft op Twitter dat Diego Simeone hoogstpersoonlijk contact opnam met de 34-jarige aanvaller om hem over te halen om voor los Colchoneros te kiezen. Ondanks dat Messi en zijn entourage de optie serieus hebben overwogen, is het niet van een binnenlandse overstap gekomen.

:(

Terug
Naar boven