Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Ik vond het niet iemand met een prettige uitstraling of voorkomen. Hij kwam op mij over als een soort onderwereldfiguur
Gozer kocht het huis van Al Capone. Zag zich als een of andere godfather. Ene kant mocht ik m wel andere kan niet.
 
Hoeveel geld zal die kerel nou achterlaten? Heeft ie kinderen?
 
Hele transfermarkt is door hem verziekt
 
Real Madrid heeft zich zaterdag gekroond tot kampioen van LaLiga. De Koninklijke had slechts een punt nodig tegen Espanyol, maar stelde de 35ste landstitel in stijl veilig: 4-0. Met nog vier wedstrijden voor de boeg kan Real niet meer worden achterhaald door Sevilla en Barcelona. Carlo Ancelotti schrijft geschiedenis en is de eerste trainer die kampioen werd in de vijf grootste competities van Europa.
Serie A: 2003–04
Premier League: 2009–10
Bundesliga: 2016–17
La Liga: 2021–22

Tom Number GIF by TAG24
 
:gek:

Die gasten hebben toch doorgaans vijftig groupies op speed dial?
 
Tja, ken de zaak niet maar rijke voetballers zijn populaire prooien voor vrouwen van een bepaald alooi
 
The judge found it proven that the victim had returned to the footballers' caravan to spend the night with Goldar, when Mina entered undressed and blocked the exit. He then penetrated her mouth with his genitalia and her genitalia with his fingers, causing injuries. While the victim's account was consistent, Mina's testimony varied and was different to that of Goldar.

monkey clapping GIF
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Wha ha de feedback op mijn bericht :roflol:

Ik ben geen Feyenoord fan, maar vond het wel leuk, ook dat ze weer eens de landstitel pakten was wel leuk. Heb wel een klein zwak voor Feyenoord, maar meer ook niet.
 
Back
Naar boven