AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Rincon overleden

Knap van Feyenoord :thumb:

Gio lijkt het ook te gaan halen in de EL. Leuk voor die man:)

Feyenoord bij de sterkste 4 van Europa... ja

Ik vond Valderrama altijd overschat. Hij had een mooie haarbos maar dat was het enige. Zie m telkens terugkomen in die FIFA 100 rijtjes en dergelijke. Higuita daarentegen was en is wel de grootste eindbaas ooit

Heb hem alleen zien spelen toen hij al wat ouder was. Had altijd wel een zwak voor Colombia als ook Mexico op WK's.

Dacht dat NL in 98 tegen Mexico moest. Wij met onze verheven houding dachten we winnen makkelijk van die onbekende gassies. Alleen Campos kenden we. maar ze speelden toen echt onwijs goed. Kan me nog Hernandez herinneren. Mexicaan met prachtige blonde lokken. Was wel mooi gevoel dat we Campos mochten ervaren in zn prime.

1649973558821.jpeg

Keeper van 1.68m :lol2:

Dacht dat NL in 98 tegen Mexico moest. Wij met onze verheven houding dachten we winnen makkelijk van die onbekende gassies. Alleen Campos kenden we. maar ze speelden toen echt onwijs goed. Kan me nog Hernandez herinneren. Mexicaan met prachtige blonde lokken. Was wel mooi gevoel dat we Campos mochten ervaren in zn prime.

En blanco met die rare acties door de bal te klemmen met beide benen.
Campos jammer genoeg nooit in europa zien spelen.

El Matador ;)

Heb zin om filmpjes van Campos te kijken

“Barcelona are favourites, We’re more complete, competitive and experienced than [in the 1992 final] at Wembley. Milan are nothing out of this world. They base their game on defence; we base ours on attack”

wGkzWc5.jpg

“Barcelona are favourites, We’re more complete, competitive and experienced than [in the 1992 final] at Wembley. Milan are nothing out of this world. They base their game on defence; we base ours on attack”

wGkzWc5.jpg

Niks meer van over helaas van Milan

15-20 jaar geleden hadden ze nog een heerlijk team. De zeperd tegen Liverpool was zo'n wedstrijd die je nooit vergeet. Onze vriend Maldini heeft nog steeds het (gedeelde) record EC/CL finales met 8 stuks. :gek:

15-20 jaar geleden hadden ze nog een heerlijk team. De zeperd tegen Liverpool was zo'n wedstrijd die je nooit vergeet. Onze vriend Maldini heeft nog steeds het (gedeelde) record EC/CL finales met 8 stuks. :gek:

Ronaldinho en kaka😍 dida op goal

Terug
Naar boven