AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Die ene donkere verdediger kon er ook geen sikkepit van

Of misschien namen ze het niet zo serieus. Frankrijk en Kroatië verloren ook vandaag. Goed dagje voor gokkers die triootje maakte met alles uit winst

Sowieso

Achterin is er geen opvolging. Dat je met Alderweireld iemand opstelt die tegenwoordig in de gerenommeerde Qatar League aan de slag is zegt genoeg.

Ligt dat niet meer aan de conservatieve bondskoots die veels te lang vasthoudt aan de grote spelers van weleer? Je zal in de Jupiler League toch wel een paar jonge talentvolle gasten hebben rondlopen die beter of tenminste gelijkwaardig zijn aan Alderweireld en Boyata?

Ligt dat niet meer aan de conservatieve bondskoots die veels te lang vasthoudt aan de grote spelers van weleer? Je zal in de Jupiler League toch wel een paar jonge talentvolle gasten hebben rondlopen die beter of tenminste gelijkwaardig zijn aan Alderweireld en Boyata?
Niet van het type Alderweireld. Boyata ging normaal niet spelen maar Denayer blesseerde zich net voor de match.

Ik snap vooral niet dat de bondskakker spelers opstelt die meerdere maal in de media vertellen dat ze er absoluut geen zin in hebben. Dat straalt uit naar de rest van het team, zeker als dit de toppers zijn.
Dit had een leuke match geweest voor wat frisse wind, spelers zonde ritme nog eens bezig te zien, en een andere tactiek te spelen dan die met 3 cb's die enkel nog met hun reet tegen de rechthoek aan kunnen spelen. België begon me 3 cb's te spelen omdat ze geen links of rechtback hadden van enig niveau tov een pak goede cb's en ze zo een stevigere winger als wingback uit konden spelen. Die situatie is niet meer maar toch nog steeds dat 3cb's gedoe.

Laatst bewerkt:
Of misschien namen ze het niet zo serieus. Frankrijk en Kroatië verloren ook vandaag. Goed dagje voor gokkers die triootje maakte met alles uit winst

Ik weet Oranje na het EK 2000 nog, met de beruchte 0-0 oefenpartij tegen Denemarken waarbij van Gaal zijn conclusie trok, ze hebben er geen zin meer in.

Met als grootste klaploper Seedorf, man wat was dat altijd een natte krant in Oranje en alle kansen gehad. Zo zal het misschien met de Belgen ook gaan, als ze onze mentaliteit hebben. Vedette willen niet meer werken, de nieuwkomers missen de kwaliteit. Dan krijg je dat. Iets wat Duitsers wel altijd hebben.

Happy Ligue 1 GIF by Paris Saint-Germain

Al die mannen kunnen ze beter gebruiken voor de oorlogsinspanning

Ik zag heel die poppenkast omtrent dat apenland al helemaal voor me op het komende WK.

Tijdens het volkslied wordt de grasmat onbespeelbaar vanwege alle tranen op het veld, eenmaal bezig mogen de teams die tegen ze scoren natuurlijk niet juichen, bij twijfel krijgen ze altijd een penalty etc. in hun voordeel, en bij een gelijke stand in de poule mogen ze toch een ronde verder omdat het anders zo zielig is voor de Oekrainse kinderen die dan verdrietig worden…

Maar gelukkig was er nog ene Gareth Bale, toevallig ook de meest gehate speler van Europa, lol.

Ik denk dat ze bij voorbaat de cup al aan Oekraïne hadden gegeven, net als bij het songfestival.

Kunnen ze niet snel een dispensatieregel bedenken en dat alsnog doen? Ik vind het zo zielig anders

Ze mogen deelnemen aan de Amputatie Cup.

Too soon?

Terug
Naar boven