XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Maar is naar die Noa Lang kijken met zn praatjes

Screenshot_20220608-212048_Instagram.jpg

Janssen naar Antwerp

Voor de kijker thuis: welke linksachter, die later nog voor Oranje zou spelen, haalde hem hier in?

Braafheid

Wtf moet je allemaal wel niet hebben gedaan met je geld om compleet broke te eindigen als je 10+ jaar prof bent geweest?

Hij heeft nou ook niet bepaald een topcarrière gehad en heeft waarschijnlijk domme keuzes gemaakt vooral, zoals koste wat kost een buitenlands avontuur willen meemaken. Wie gaat er nou voor z'n lol in Indonesië voetballen?

Zijn passage in Indonesië heeft Van Beukering in de problemen gestort, daar de inmiddels opgedoekte club ondanks verschillende rechtszaken nooit salaris uitbetaalde. Als gevolg daarvan moest Van Beukering zijn twee huizen verkopen en woonde hij en zijn gezin een tijdlang noodgedwongen bij zijn moeder.

Okay, maar dan nog… Hij is toch een paar jaar lang eerste spits geweest bij De Graafschap en NEC, beiden gewoon Eredivisie destijds. Dan verdien je echt wel een paar ton jaarlijks.

In de Cor Potcast heb ik Maarten de Fockert eens horen zeggen dat hij bij Heerenveen als 3e keeper iets van 70k per jaar verdiende.

Dus Johny is gewoon fucking dom geweest met zijn money. Te veel Burger King gegeten.

Okay, maar dan nog… Hij is toch een paar jaar lang eerste spits geweest bij De Graafschap en NEC, beiden gewoon Eredivisie destijds. Dan verdien je echt wel een paar ton jaarlijks.

In de Cor Potcast heb ik Maarten de Fockert eens horen zeggen dat hij bij Heerenveen als 3e keeper iets van 70k per jaar verdiende.

Dus Johny is gewoon fucking dom geweest met zijn money. Te veel Burger King gegeten.

Die Burger King elke dag kost ook geld.
Jhonny lijkt me bepaald niet het meest heldere licht, ook financieel niet. Verder, hoe hoger de klim, hoe dieper de val. Een halve gare is meestal beter uit met een leven lang een half tot een heel modaal inkomen dan in korte tijd een hele hoop geld en daarna ineens weinig of niks. Waarschijnlijk veel geld verbrast inderdaad.

Een jaar lang geen salaris met (waarschijnlijk hoge) hypotheken op twee huizen is hoe dan ook redelijk destructief voor je financiële plaatje.

Cor Pot cast :lick: bedankt voor de suggestie

Die voetbalvrouwen zitten tegenwoordig ook onder de plakplaatjes.

hardcore hoes

Terug
Naar boven