XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Hoe is het mogelijk!

#Feyenoord

Nog nooit gezien, 4 clubs 8 punten.

Portugal en Frankrijk doen het ook niet slecht op de UEFA Coefficiënt

Duurt lang voordat Bert zn site update

“Ik ga niet naar Madrid voor Real - AJAX want Ajax maakt geen kans” “ Lucas Moura kun je rustig laten lopen” “Ajax verliest thuis niet van Valencia”

Blijft goed :roflol:

Grappig ventje die tweeter. Ergens in de middle of nowhere in Somalië Ajax kijken

Fe3gLe8X0AASLOW?format=jpg&name=medium.jpg

Kan ineens feyenoord met 3 punten uitlopen :lol:

Vreemde competitie. En ineens wint AZ ook haha

• Like
Waarderingen: 6am

• Sad

Typisch Nederlands weer. Daarom hadden we in '74 ook niet de beste doelman meegenomen. Kan alleen maar in Nederland.

Waarom heeft een 1e keeper eigenlijk steun nodig van de 2e en 3e keeper en waar moet die steun uit bestaan?
Is het not done voor de reserve keeper ambitie te hebben eerste keuze te zijn en stiekem te hopen op een foutje van de eerste doelman?

Typisch Nederlands weer. Daarom hadden we in '74 ook niet de beste doelman meegenomen. Kan alleen maar in Nederland.

Waarom heeft een 1e keeper eigenlijk steun nodig van de 2e en 3e keeper en waar moet die steun uit bestaan?
Is het not done voor de reserve keeper ambitie te hebben eerste keuze te zijn en stiekem te hopen op een foutje van de eerste doelman?

Stiekem hopen op een foutje is natuurlijk wat anders dan stelselmatig de sfeer lopen te verzieken.

Wij buitenstaanders weten niet hoe dat soort dingen er aan toe gaan in zo’n selectie.

Meen me te herinneren dat in 2012 Huntelaar zich ook als een debiel ging gedragen omdat RvP eerste spits werd en niet hij.

• Like
Stiekem hopen op een foutje is natuurlijk wat anders dan stelselmatig de sfeer lopen te verzieken.

Wij buitenstaanders weten niet hoe dat soort dingen er aan toe gaan in zo’n selectie.

Meen me te herinneren dat in 2012 Huntelaar zich ook als een debiel ging gedragen omdat RvP eerste spits werd en niet hij.

Ik hoor hier over "niet lekker in de groep liggen". Als dat al voldoende is.

Huntelaar was vast en zeker heel irritant in 2012, maar als reserve wel weer van waarde in 2014. Zo ook met Davids in 1996 en daarna een van de uitblinkers in 1998. Het kan dus wel.

Helemaal vreemd als je dan wel maanden aan het lijntje wordt gehouden en opgeroepen wordt, transfer gemaakt mede op advies van de trainer en dan toch niet mee gaat om redenen die dus al jaren bekend zijn, niet lekker in de groep liggen. Je kan dan beter zoals Blind overal diep in zitten, dan ben je gegarandeerd van je basisplekje.

Noppert = 🐐

Kan niet wachten tot qatar-ecuador begint

Stom dat aan embleem rukken bij opstelling overzocht

corruptie nu al begonnen

hoe was die goal offside?

Jan Mulder weer met zijn slap geluk dat Qatar technisch sterk is en een hechte ploeg is. Trekt gewoon op niks.

Terug
Naar boven