MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Mogelijk een idee voor de mods @Sanca Saxon , een apart topic voor het WK zoals vroegâh? Nu gaat het specifieke topic een beetje verloren in de 2k paginas.

Vroeger, had je na een wedstrijd Cruijff als analist.
Nu verteld een vrouw wat we net gezien hebben, t moet en zal.

f**k man. Ik zat net even voor de gein wat filmpjes te kijken op youtube van NOS, BBC etc etc en dit loopt gewoon ECHT alle spuigaten uit. Ik ben zwaar geshockeerd over de manier waarop de westerse media zich over de rug van een fucking voetbaltoernooi profileert als wereldverbeteraar. Dit is nog nooit vertoond, holy shit. Wie de f**k denken al die mensen wel niet dat ze zijn? Waarom is het wereldbeeld of een bepaalde visie van de een beter dan dat van de ander? Zo dacht Hitler ook.

Bij de BBC staan 2 vrouwen langs het veld (waarvan 1 zwarte en de ander waarschijnlijk lesbisch of omgebouwd) de wedstrijd te becommentariëren. Ahahaha

Radio ook. Een griet en Urby

€10 ingezet op Nederland - Senegal 0-2.
Met hoe Oranje het de laatste jaren gedaan heeft verwacht ik een debacle.

Ok en nu heel snel weer wegwezen dan!
Eerst even deze hier achterlaten en dan ben ik weer weg.

FB_IMG_1669057659633.jpg

Pessi

• Haha
Waarderingen: 6am
Allemaal de schuld van Roger Schmidt

Real Madrid en Palmeiras hebben de toekomstige transfer van het zestienjarige wonderkind Endrick officieel bevestigd. De Braziliaanse aanvaller, die dit seizoen in 21 wedstrijden goed was voor twaalf doelpunten en één assist, zal in juli 2024 de overstap naar de Koninklijke maken. Endrick is dan namelijk achttien jaar, waardoor een transfer op dat moment pas mogelijk is. Tot die tijd blijft de Braziliaan bij Palmeiras spelen, al reist Endrick de komende dagen af naar Madrid om alvast een bezoekje te brengen aan de faciliteiten van Los Blancos.

De Spanjaarden betalen volgens Fabrizio Romano een vast bedrag van 35 miljoen euro, wat middels bonussen nog kan oplopen tot zestig miljoen euro. Real moet daarnaast twaalf miljoen euro aan belastingen betalen, waardoor het maximale bedrag op 72 miljoen euro uitkomt voor de transfer van Endrick. Het megatalent zal in 2024 een contract voor drie seizoenen tekenen, met een optie voor drie extra jaren.

Wat zal zo een Fabrizio Romano verdienen?

Terug
Naar boven