Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bayern plukt Daley even op. Lekker negatief en zeuren als je niet in de basis staat werpt zn vruchten af, transfervrij een ander clubje kiezen.
Niet zo negatief. Met zijn staat van dienst binnen Ajax en ook in Oranje is het imo maar logisch dat ze met deze oplossing zijn gekomen. Iemand met 99 interlands kan je nu eenmaal niet 5 minuten voor tijd in laten vallen tegen Go Ahead. Daarnaast is hij door de supporters van Ajax ook niet altijd even goed behandeld. Reden te meer voor hem om gewoon nog een paar jaar ergens anders te voetballen / cashen. Hij is ook nog pas 32, geen 38.
Ballenjongen
![]()
Gareth Bale (33) verrast en zet punt achter zijn carrière als voetballer | Voetbalzone
Gareth Bale (33) verrast en zet punt achter zijn carrière als voetballerwww.voetbalzone.nl
Bij deze gozer heb ik me weleens afgevraagd of voetbal wel echt z'n passie was.
Nou, ik wil ook wel een uithangbord worden.Het zeer lucratieve contract dat Cristiano Ronaldo bij Al-Nassr heeft getekend, bevat een clausule waardoor hij officieel ambassadeur wordt voor het Saudische WK-bid. Dat meldt persbureau AFP. Het Arabische land wil het WK van 2030 organiseren en de Portugees moet hierbij een belangrijke rol vervullen. Uiteraard krijgt Ronaldo daar wel een genereuze vergoeding voor. Naar verluidt strijkt hij 200 miljoen euro extra op als uithangbord.