Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ben benieuwd of die kleine daadwerkelijk zal stoppen bij Newell's.

download (1).jpeg

Wel leuk die diversiteit in de top van het bestuur, hadden nog niet iemand onder de tattoos. Ook weer een Vinkje.

Bayern plukt Daley even op. Lekker negatief en zeuren als je niet in de basis staat werpt zn vruchten af, transfervrij een ander clubje kiezen.

Bayern plukt Daley even op. Lekker negatief en zeuren als je niet in de basis staat werpt zn vruchten af, transfervrij een ander clubje kiezen.

Niet zo negatief. Met zijn staat van dienst binnen Ajax en ook in Oranje is het imo maar logisch dat ze met deze oplossing zijn gekomen. Iemand met 99 interlands kan je nu eenmaal niet 5 minuten voor tijd in laten vallen tegen Go Ahead. Daarnaast is hij door de supporters van Ajax ook niet altijd even goed behandeld. Reden te meer voor hem om gewoon nog een paar jaar ergens anders te voetballen / cashen. Hij is ook nog pas 32, geen 38.

Niet zo negatief. Met zijn staat van dienst binnen Ajax en ook in Oranje is het imo maar logisch dat ze met deze oplossing zijn gekomen. Iemand met 99 interlands kan je nu eenmaal niet 5 minuten voor tijd in laten vallen tegen Go Ahead. Daarnaast is hij door de supporters van Ajax ook niet altijd even goed behandeld. Reden te meer voor hem om gewoon nog een paar jaar ergens anders te voetballen / cashen. Hij is ook nog pas 32, geen 38.

Ik denk dat Blind in een heel seizoen toch nog wel een partij of 20 zou spelen. Die laat je niet invallen voor 5 minuten idd, maar zo multi inzetbaar en blessures die toch komen bruikbaar. Als Bayern dat al denkt, geldt dit helemaal voor Ajax.
Maar die rol wil Blind gewoon niet, maar bij Bayern vindt hij dat wel prima. Kan mij voorstellen dat dit ook steekt bij supporters.

Het dikke salaris wat 6 jaar terug ondenkbaar was bij Ajax is de waardering. De rest moet je gewoon afdwingen bij het publiek. Kijk naar Klaassen en je ziet het verschil.

Wout Weghorst op weg naar Man Utd.

Best wel geinig toch

Pinch hitter

We hebben een competitie mensen. Eredivisie is weer eens leuk.

Bij deze gozer heb ik me weleens afgevraagd of voetbal wel echt z'n passie was.

Bij zo’n leven komt zo fucking veel kijken waar wij als buitenstaanders helemaal geen idee van hebben.

Op een bepaald moment is hij 1 van de beste spelers op aarde geweest… ga er maar aan staan. Alle doekoe, aandacht, druk, liefde, haat etc etc die je over je heen krijgt. Dat is allemaal heel erg extreem, denk ik. Niet iedereen gaat daar even lekker op en ook niet iedereen is mentaal even “sterk”.

Kan me daarom best voorstellen dat het op een bepaald moment omslaat van een passie naar een enorme ziekelijke last.

Toen ik mijn vorige post typte moest ik even aan Sebastian Deisler denken. Ook een enorm talent (weliswaar niet van de categorie Bale, maar net daar onder) die het mentaal allemaal niet aan kon. Vervolgens nooit meer echt iets van gehoord ook.

Schürrle ook zo een

Denk meer dat het gewoon niet motiveert om bij die rommelaars in de mls te spelen

Het zeer lucratieve contract dat Cristiano Ronaldo bij Al-Nassr heeft getekend, bevat een clausule waardoor hij officieel ambassadeur wordt voor het Saudische WK-bid. Dat meldt persbureau AFP. Het Arabische land wil het WK van 2030 organiseren en de Portugees moet hierbij een belangrijke rol vervullen. Uiteraard krijgt Ronaldo daar wel een genereuze vergoeding voor. Naar verluidt strijkt hij 200 miljoen euro extra op als uithangbord.
Nou, ik wil ook wel een uithangbord worden. :o

Terug
Naar boven