- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk er niet raar van op.
Je mag collega's geen h**r meer noemen?
Je mag alleen h**r schelden tegen je windows laptop, als het updaten weer eens lang duurtJe mag collega's geen h**r meer noemen?
Waar gaat het heen met de wereld.

![]()
Volkskrant beschrijft misstanden bij NOS Sport, ook presentatoren genoemd
Eerder werd bekend dat de hoofdredactie van NOS Sport op termijn terugtreedt, na een inventarisatie van meldingen van grensoverschrijdend gedrag.nos.nl
Egbers ook al zo een stiekemerd
En zijn vrouw heeft iets te maken met meldpunt ongewenst gedrag van NPO.Ik had veel van Smeets en van Gelder verwacht, blijkt Egbers de grootste gluiperd
Dat verhaal van die griet die in de auto sterke verhalen te horen kreeg wie er allemaal geneukt is, dat vond ik wel een rare. Daar moet enig aanleiding voor zijn, je zegt niet opeens "moet jij eens raden wie ik gisteren geneukt heb?"
En zijn vrouw heeft iets te maken met meldpunt ongewenst gedrag van NPO.
Denk het niet. Dit ging wel verder dan geintje van V Gelder (zoals hij het bracht)Ben benieuwd of we Tom zondag nog zien, met het bord op schoot.
![]()
Volkskrant beschrijft misstanden bij NOS Sport, ook presentatoren genoemd
Eerder werd bekend dat de hoofdredactie van NOS Sport op termijn terugtreedt, na een inventarisatie van meldingen van grensoverschrijdend gedrag.nos.nl
Egbers ook al zo een stiekemerd
Daar hebben ze wel een punt.Tegen een vrouwelijke medewerker zou zijn gezegd: "Je weet toch dat je hier alleen zit omdat je een vrouw bent, het was nog beter als je ook nog zwart was geweest".