XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Eikel die Szymanski

Rokossovsky was een Pool :(

Jaaaaaaaaa

• Like
Waarderingen: 6am
Fantastisch

• Like
Waarderingen: 6am
Europa league en Conference league kan beide Italiaanse matches worden plus CL sowieso Italiaanse team. Gaat weer goed met Italië.

Screenshot_20230426_180001_Chrome.jpg

Liverpool Legende (en ik heb een teringhekel aan Liverpool)

Mooie club

Heerlijk als Ajax weer eens een finale verliest en een kutseizoen draait.

Al ben ik eerlijk gezegd nog niet bepaald gerust op de tweede plek van PSV. Die zijn ook zo labiel als wat.

Ik kan dat Marokkaanse accentje al niet hebben van die Klaassen. Zo'n grote bek ook nog na zo'n wanvertoning. Wat maakt dat nou uit of je wel of niet een schrammetje hebt opgelopen, je hebt de hele wedstrijd lopen zuigen en irriteren als een klein kind. Volgens mij moet je daar gewoon gaan zitten en alleen maar ja en amen overal op zeggen wanneer je je zo misdragen hebt op het veld, en dan jezelf ook nog hebt laten wisselen vijf minuten voor tijd omdat je geen penalty durft te nemen.

Een lesje in nederigheid zou die Ajacieden goed doen. Zoals Sneijder al zei, gewoon een compleet ander elftal op de mat dit weekend met die jonkies erin die zich niet zo aanstelden en wél een pingel durfden te nemen.

Mex Meerdink van Az wordt al Mo Meerdink genoemd vanwege dat accent.

Mex Meerdink van Az wordt al Mo Meerdink genoemd vanwege dat accent.

Ik zag laatst toevallig een interview van hem voorbij komen en begreep er al helemaal niks van. Een fucking ginger uit de achterhoek die praat als een Marokkaan van 13.

Moet je nagaan dat zijn vader ook nog eens een vrij verdienstelijke profvoetballer is geweest en hij dus gewoon in een fucking rijk gezin is opgegroeid en dus niet ergens op straat.

Ik snap er niks van… dan ben je toch gewoon een fucking downie?!

Terug
Naar boven