Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Van Bommel en Luca Toni niet. 🙊

Lol @ Ajax

Als Steijn verstandig is kapt ie er zelf mee

3-1 lol

Als Steijn verstandig is kapt ie er zelf mee

Voor hoeveel jaar heeft ie getekend? Als ie zelf opstapt zal hij waarschijnlijk geen doekoe meekrijgen en ik neem aan dat het salaris en eventuele oprotpremie van de hoofdtrainer van Ajax best aanzienlijk is. Bij NAC en Sparta denk ik niet dat hij heel veel verdiende. Het is/was maar een vrij eenvoudige Eredivisie trainer en speler. Die is geen multimiljonair.

Ik ken ook niet eens de spelers die Ajax opstelt. Paar maar

Imo had Ajax gewoon wat meer jeugdspelers de kans moeten geven ipv ze weg te doen, zoals bijvoorbeeld ook deze Unuvar en de selectie aanvullen met wat goede Eredivisiespelers. Misschien zo iemand als Lang terug moeten halen. Tadic hadden ze sowieso moeten houden. Dit is echt fucked up… Allemaal spelers die niet bij Ajax horen te spelen.

Ben er als PSVer wel blij mee, maar toch is het triest.

Voor hoeveel jaar heeft ie getekend? Als ie zelf opstapt zal hij waarschijnlijk geen doekoe meekrijgen en ik neem aan dat het salaris en eventuele oprotpremie van de hoofdtrainer van Ajax best aanzienlijk is. Bij NAC en Sparta denk ik niet dat hij heel veel verdiende. Het is/was maar een vrij eenvoudige Eredivisie trainer en speler. Die is geen multimiljonair.
Steijn is miljonair geworden door een seizoen een Arabische club te coachen en erna heeft ie geinvesteerd in vastgoed. Geen Ajax materiaal is het natuurlijk.

Geen idee tot wanneer zijn contract loopt & is ook zo inderdaad, maar ik denk dat imagoschade ook wat kan doen. Als 'ie nu stopt houdt hij in elk geval de eer nog enigszins aan zichzelf en heeft hij ook een verhaal waarom het mislukt is, al die nieuwe spelers en niet op één lijn met de td enzo. Als 'ie hier nog lang blijft zwemmen kan 'ie straks weer bij fc schubbekutteveen 13 aan de slag of ergens assistent in de championship ofzo.
Bijkomend probleem is nog eens dat al die nieuwe spelers langlopende contracten hebben gekregen, hoorde ik gisteren bij studio voetbal. Als ze inderdaad echt zo slecht zijn allemaal - lijkt er wel op - dan raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt en ajax gaat natuurlijk ook geen champions league spelen ergens binnenkort, dus dat beleid van mislintat kan ook nog eens een lekkere financiële strop gaan vormen.

Steijn is miljonair geworden door een seizoen een Arabische club te coachen en erna heeft ie geinvesteerd in vastgoed. Geen Ajax materiaal is het natuurlijk.
Ze hebben hem niet voor niets gekozen, want hij houdt zijn bek dicht bij aankopen. Hij kijkt/keek nog op tegen Ajax, maar na het vertrek van Overmars is Ajax alleen maar afgegleden.
Bosz had nooit akkoord gegaan met deze aankopen

Ze hebben hem niet voor niets gekozen, want hij houdt zijn bek dicht bij aankopen. Hij kijkt/keek nog op tegen Ajax, maar na het vertrek van Overmars is Ajax alleen maar afgegleden.
Bosz had nooit akkoord gegaan met deze aankopen
Daarom is Bosz niet gekomen. Die wilde inspraak hebben. Wat logisch is want je moet ermee werken en je wordt erop afgerekend.

• Like
Waarderingen: Boca
Zelfreinigend vermogen

En dan te bedenken dat al deze ellende begon met een d*ck pic en wat geile sms’jes

En monsieur staat in de interesse van Real :emo:

Terug
Naar boven