- Waardering
- 20.663
Nou, dan is Lahm wellicht de eerste (ex-)speler die publiekelijk positief is over Lowietjes periode bij Bayern?
Schweinsteiger ook. Louis haalde hem zelfs nog naar Man Utd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, dan is Lahm wellicht de eerste (ex-)speler die publiekelijk positief is over Lowietjes periode bij Bayern?
Steijn is miljonair geworden door een seizoen een Arabische club te coachen en erna heeft ie geinvesteerd in vastgoed. Geen Ajax materiaal is het natuurlijk.Voor hoeveel jaar heeft ie getekend? Als ie zelf opstapt zal hij waarschijnlijk geen doekoe meekrijgen en ik neem aan dat het salaris en eventuele oprotpremie van de hoofdtrainer van Ajax best aanzienlijk is. Bij NAC en Sparta denk ik niet dat hij heel veel verdiende. Het is/was maar een vrij eenvoudige Eredivisie trainer en speler. Die is geen multimiljonair.
Geen idee tot wanneer zijn contract loopt & is ook zo inderdaad, maar ik denk dat imagoschade ook wat kan doen. Als 'ie nu stopt houdt hij in elk geval de eer nog enigszins aan zichzelf en heeft hij ook een verhaal waarom het mislukt is, al die nieuwe spelers en niet op één lijn met de td enzo. Als 'ie hier nog lang blijft zwemmen kan 'ie straks weer bij fc schubbekutteveen 13 aan de slag of ergens assistent in de championship ofzo.Voor hoeveel jaar heeft ie getekend? Als ie zelf opstapt zal hij waarschijnlijk geen doekoe meekrijgen en ik neem aan dat het salaris en eventuele oprotpremie van de hoofdtrainer van Ajax best aanzienlijk is. Bij NAC en Sparta denk ik niet dat hij heel veel verdiende. Het is/was maar een vrij eenvoudige Eredivisie trainer en speler. Die is geen multimiljonair.
Ze hebben hem niet voor niets gekozen, want hij houdt zijn bek dicht bij aankopen. Hij kijkt/keek nog op tegen Ajax, maar na het vertrek van Overmars is Ajax alleen maar afgegleden.Steijn is miljonair geworden door een seizoen een Arabische club te coachen en erna heeft ie geinvesteerd in vastgoed. Geen Ajax materiaal is het natuurlijk.
Daarom is Bosz niet gekomen. Die wilde inspraak hebben. Wat logisch is want je moet ermee werken en je wordt erop afgerekend.Ze hebben hem niet voor niets gekozen, want hij houdt zijn bek dicht bij aankopen. Hij kijkt/keek nog op tegen Ajax, maar na het vertrek van Overmars is Ajax alleen maar afgegleden.
Bosz had nooit akkoord gegaan met deze aankopen
Dat zeg ik dusDaarom is Bosz niet gekomen. Die wilde inspraak hebben. Wat logisch is want je moet ermee werken en je wordt erop afgerekend.

En was dat zo erg dat iemand weg moet? Kon dat niet af met een tik op de vingers?En dan te bedenken dat al deze ellende begon met een d*ck pic en wat geile sms’jes
Overmars?