XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

'sportieve doelen'

:orly:
Astronomisch loon
De transfer van Neymar naar Al-Hilal legt hem geen windeieren. De Braziliaan zal er volgens Fabrizio Romano maar liefst 300 miljoen dollar op twee jaar tijd gaan opstrijken. Dat zou bedrag zou nog kunnen stijgen tot 400 miljoen via bonussen. Hij zou ook veel geld gaan verdienen door Saoedi-Arabië in een goed licht te stellen op sociale media.

Neymar is een speler waarvan we later zullen zeggen dat hij niet alles uit zijn carrière haalde. Ik vond zijn transfer naar PSG al sportieve zelfmoord.

• Like
Waarderingen: Boca
Hakim Ziyech lijkt zijn carrière te vervolgen bij Galatasaray. Chelsea heeft met de Turkse topclub een overeenstemming bereikt over de transfer van de buitenspeler annex aanvallende middenvelder, schrijft Fabrizio Romano. Ziyech, die als opvolger moet dienen van Nicolò Zaniolo, zag eerder deze window een transfer naar Al-Nassr afketsen. Ook Paris Saint-Germain zou nog altijd geïnteresseerd zijn, maar Gala trekt dus aan het langste eind.

AS Roma heeft een dubbelslag geslagen op de transfermarkt. De Romeinen hebben zich per direct versterkt met Renato Sanches en Leandro Paredes. Laatstgenoemde komt voor ruim twee miljoen euro over van Paris Saint-Germain en heeft een contract getekend tot medio 2025. Sanches wordt gehuurd van datzelfde PSG met een verplichte optie tot koop.

Zoon van Van Bommel maakte mooi doelpunt

Screenshot_20230818_221833_Instagram.jpg

Screenshot_20230831_173257_Instagram.jpg

Ik zou geen 10 Franse teams kunnen opsommen uit de Ligue 1. Engeland, Spanje, Italië, Duitsland... No problemo!

Ik wel

Wij halen Frankrijk in op de uefa ranking. Zegt genoeg over het niveau

Mwa, toch schat ik de Franse competitie iets hoger in dan de Eredivisie. Zie je ook terug in de transfersommen en het percentage spelers dat weggekocht wordt en wél slaagt in bijv de PL. Je zou eens na moeten gaan hoeveel % van alle PL spelers uit de Franse competitie komen.

Hangt er van af hoe je er naar kijkt.

-Uefa ranking
-transferwaarde spelers
-successen in Europa

Bonucci naar Union :thinking:

Terug
Naar boven