- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lyon is ook niet meer wat het geweest is. Dragen de rode lantaarn
Weet ik niet. Bij Ajax goed gedaan voor langere tijd. Beste sinds van Gaal als je kijkt naar resultaat.
Zal hem met de huidige spelers van Ajax wel eens willen zienWeet ik niet. Bij Ajax goed gedaan voor langere tijd. Beste sinds van Gaal als je kijkt naar resultaat.

Niet dezelfde resultaten maar er is echt wel meer mogelijk dan Steijn er nu uit haalt.Zal hem met de huidige spelers van Ajax wel eens willen zien![]()
Sowieso een trainer met meer passie en er echt voor leeft en gaat. Steijn staat bekend als luie trainer.Ten Hag is absoluut niet overhyped. Heeft zowel bij FC U als bij Ajax over langere periodes zeer goed gepresteerd. Een club als Man Utd coachen was in zijn geval een logische vervolgstap in zijn carriere.
Ik weet 99% zeker dat Ten Hag met deze selectie beter zou presteren dan Maurice Steijn, want Ten Hag is gewoon een toptrainer en Steijn is dat niet.
Guardiola gaat met Volendam ook geen kampioen worden nee. Trainer zijn is een psychologisch spel ook. Spelers motiveren, ze raken, leuke trainingen en spelvormen voorschotelen. Gewoon een goede sfeer creëeren en ook de reserves belangrijk maken.Goede spelers maken de trainer. Steijn was sowieso al ongeschikt.
Berghuis zn antwoord pas geleden sprak boekdelen. Ze nemen Steijn niet serieus. Plek 4 moet echt mogelijk zijn. Advocaat kan je als interim nemen.Ben ook benieuwd wie er nu komt bij Ajax, om het even daar te houden. Met een goede trainer/coach kun je nog wel om plek 5 vechten
Een trainer van die status gaat daar ook niet werken, die kijkt ook zelf goed wat ie in de kuip heeftGuardiola gaat met Volendam ook geen kampioen worden nee. Trainer zijn is een psychologisch spel ook. Spelers motiveren, ze raken, leuke trainingen en spelvormen voorschotelen. Gewoon een goede sfeer creëeren en ook de reserves belangrijk maken.
Dat snap ik met dat salaris 😁Een trainer van die status gaat daar ook niet werken, die kijkt ook zelf goed wat ie in de kuip heeft