AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Het beste scenario is dat Ten Hag ontslagen wordt bij Man Utd en vervolgens weer terugkomt bij Ajax. Dat zou echt voor beide partijen het beste zijn. Ajax heeft dan weer een goede trainer en Ten Hag kan zijn beschadigde imago weer wat herstellen en bouwen aan een nieuw Ajax. Hij zal vanwege zijn staat van dienst de tijd krijgen en hij kan het onmogelijk slechter doen dan Steijn.

Het beste scenario is dat Ten Hag ontslagen wordt bij Man Utd en vervolgens weer terugkomt bij Ajax. Dat zou echt voor beide partijen het beste zijn. Ajax heeft dan weer een goede trainer en Ten Hag kan zijn beschadigde imago weer wat herstellen en bouwen aan een nieuw Ajax. Hij zal vanwege zijn staat van dienst de tijd krijgen en hij kan het onmogelijk slechter doen dan Steijn.
Lijkt me niet dat hij daar in stapt. Het is echt een zootje sinds Overmars weg is.

Sad but true.

Als ik me niet vergis werd Ferguson in zijn laatste seizoen nog kampioen met een vrij middelmatige selectie.
Hij stopte er toen ook meteen mee omdat die zag dat het beste eraf was en city was ook al eens kampioen tussendoor.
Hierna zette die zn landgenoot Moyes neer wat al erg dubieus was. Hierna van Gaal, Mourinho, Solskjaer en dan vergeet ik er vast nog wel 1.
Ondanks zoveel geld wat erin gestoken is wordt het maar geen winnende ploeg.

Thuis van Crystal Palace verliezen is ook echt slecht. elke topclub zou sowieso thuis alles moeten winnen

Vraag aan de Nederlanders:
Denken jullie dat Vincent Kompany bij Burnley het einde van het seizoen haalt?
En is Jeremy Doku in Nederland al erg bekend?
En vinden jullie Courtois beter dan Jan Van Beveren destijds?

Neen voor vraag 1.
Doku is gekocht voor 65 miljoen dus als voetbal volger ken je hem wel. Mooie versnelling heeft die jongen.
Courtois is top. Helaas geblesseerd. Denk een van de beste keepers nu. Beter dan van Beveren denk ik wel. Trainingen van nu zijn niet te vergelijken met vroeger. Zo een ouderwetse keeperstrainer die je dan aan het inschieten was. Dat is allemaal even anders nu.
En wat vind u van de Ketelaere? Lijkt niet zn belofte te gaan inlossen.

En wat vind u van de Ketelaere? Lijkt niet zn belofte te gaan inlossen.
Hij komt er wel denk ik. Debruyne was in eerste instantie ook te licht voor Chelsea. Na een paar seizoenen trapje lager in Duistland stond hij er pas. De Ketalaere wordt natuurlijk nooit een Debruyne, maar zie hem toch nog bij een topploeg spelen ooit.
Maar Doku zie ik nog in top 3 gouden bal eindigen ooit.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik heb toen ik al bijna 40 was eens een luchtduel aangegaan met Berthin Tomou ( Belgisch topschutter en Kameroenees international). Ik vloog een meter achteruit maar had die bal wel klemvast. Kennen jullie die?

Ik heb toen ik al bijna 40 was eens een luchtduel aangegaan met Berthin Tomou ( Belgisch topschutter en Kameroenees international). Ik vloog een meter achteruit maar had die bal wel klemvast. Kennen jullie die?
Nee eerlijk gezegd niet

• Like
Waarderingen: Boca

Voor de liefhebbers; hier kan je korte samenvattingen zien van de Aziatische CL. Wel geinig… Had daar nooit echt een beeld bij, maar nu dus wel. Eigenlijk wel jammer dat het voetbal op andere continenten zo onderbelicht wordt in Europa.

Voor de liefhebbers; hier kan je korte samenvattingen zien van de Aziatische CL. Wel geinig… Had daar nooit echt een beeld bij, maar nu dus wel. Eigenlijk wel jammer dat het voetbal op andere continenten zo onderbelicht wordt in Europa.
Zuid Amerikaanse cl, copa libertadores kan je tegenwoordig volgen op espn.
Aziatische zie je bijna niet nee. Misschien nu C. Ronaldo erin speelt dat veranderd.

Nou, zou Ten Hag deze week naar Ajax gaan ?
Gister nog thuis verloren van Galatasaray

Geloof niet dat een andere trainer echt veel betere resultaten gaat opleveren nu.

Voorhoede is nog enigszins oké bij ajax. Die Forbs is wel een aardige aankoop geweest. Het is denk ik een kwestie van uitzingen tot aan de winterstop en dan hopen dat je er een paar verdedigers bij kunt halen en wat van die koekenbakkers weer terug kunt schoppen naar de tweede bundesliga ofzo. Dat verlies moet je dan maar nemen

Het is toch altijd wat bij Ajax. 't Lijkt wel alsof die club nooit stabiel is.

Na het vertrek van Overmars is de hele club ten onder gegaan. En dan Eth veel te snel erna.

Ja, zeg wat je wil over Overmars, hij is goed in wat hij doet.

De Netflix documentaire over Beckham aan het bekijken. De beelden uit zijn MLS periode zijn hallucinant. :roflol:

Terug
Naar boven