Denk dat het jammergenoeg een andere Saudische club zal worden. Hij heeft een ambassadeur rol voor dat landje, dacht ik.
Zou hij spijt hebben dat hij in 2021 United boven City koos? ðŸ¤
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat het jammergenoeg een andere Saudische club zal worden. Hij heeft een ambassadeur rol voor dat landje, dacht ik.
Daar keek ik niet eens naar. Denkt u dat Gent nog wat weerwerk zal bieden aan Union? Of zullen zij hen de titel schenken?Maar vond jij het kunnen dat we deze week twee laagvliegers zagen in de finale van de Europa League? Ik vind het problematisch dat ze dit aan ons voorschotelen. 😢
Voetbal is niks voor vrouwen. Wij klopten met onze kadettenploeg (nu noemt dat u15) in de 80's vlot de toenmalige belgische kampioen damesvoetbal volwassenen.De CL finale voor vrouwen… Na vijf minuten zie je dat ze het veld niet kunnen belopen zoals mannen.
Doe mij dan maar Sevens. Mag ik dat zeggen?
Ik denk dat ze nu vooral gefocust zijn op hun aankomende vakantie. Opwarmen, spelen, blessure vermijden, douchen, Zaventem.Daar keek ik niet eens naar. Denkt u dat Gent nog wat weerwerk zal bieden aan Union? Of zullen zij hen de titel schenken?
Letterlijk?Wij klopten met onze kadettenploeg (nu noemt dat u15) in de 80's vlot de toenmalige belgische kampioen damesvoetbal volwassenen.
Nou ik trapte er wel 1 van het veld die daarvoor een smerige fout op mij maakte. Zij moest er een interland voor laten de week erop. Sorry, ik was 14 of 15 en het was een manwijf....Ik denk dat ze nu vooral gefocust zijn op hun aankomende vakantie. Opwarmen, spelen, blessure vermijden, douchen, Zaventem.
Letterlijk?
![]()
Ik ook !!!
Ik zag Andri Gudjohnsen denken: "Hopelijk ben ik hier weg na deze partij!" *belt makelaar*
Die heeft geen enkel niveau gehaald over de gehele breedteAch, het is geen Arnor of Eidur. Denk dat Gent zijn niveau is..
SniperX heeft ook nooit mijn niveau bereikt op gebied van voetbal.
ben benieuwd naar de Zuid-Amerikaanse teams vooral.Als Ronaldo en Modric bij Inter Miami tekenen misschien. ðŸ¤
Ik zie het niet gebeuren met zoveel Europese teams. Genoeg redenen voor de spelers, managers en clubs om dit toernooi serieus te nemen.
Man City gaat doorselecteren. Wie er niets van bakt mag vertrekken, gok ik. Inter miste de titel, Dortmund won niets, Real Madrid is Real Madrid, und so weiter.