XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Maar vond jij het kunnen dat we deze week twee laagvliegers zagen in de finale van de Europa League? Ik vind het problematisch dat ze dit aan ons voorschotelen. 😢
Daar keek ik niet eens naar. Denkt u dat Gent nog wat weerwerk zal bieden aan Union? Of zullen zij hen de titel schenken?

De CL finale voor vrouwen… Na vijf minuten zie je dat ze het veld niet kunnen belopen zoals mannen.

Doe mij dan maar Sevens. Mag ik dat zeggen?
Voetbal is niks voor vrouwen. Wij klopten met onze kadettenploeg (nu noemt dat u15) in de 80's vlot de toenmalige belgische kampioen damesvoetbal volwassenen.

Daar keek ik niet eens naar. Denkt u dat Gent nog wat weerwerk zal bieden aan Union? Of zullen zij hen de titel schenken?
Ik denk dat ze nu vooral gefocust zijn op hun aankomende vakantie. Opwarmen, spelen, blessure vermijden, douchen, Zaventem.
Wij klopten met onze kadettenploeg (nu noemt dat u15) in de 80's vlot de toenmalige belgische kampioen damesvoetbal volwassenen.
Letterlijk?

IMG_9334.gif

Ik denk dat ze nu vooral gefocust zijn op hun aankomende vakantie. Opwarmen, spelen, blessure vermijden, douchen, Zaventem.

Letterlijk?

IMG_9334.gif
Nou ik trapte er wel 1 van het veld die daarvoor een smerige fout op mij maakte. Zij moest er een interland voor laten de week erop. Sorry, ik was 14 of 15 en het was een manwijf....

Laatst bewerkt:
Ranzige potenstampers bakten er al niets van in de EL. Wordt een succes!

Gent doet veel meer dan ik verwacht had....

Ach, het is geen Arnor of Eidur. Denk dat Gent zijn niveau is..
SniperX heeft ook nooit mijn niveau bereikt op gebied van voetbal.

Gaan jullie het nieuwe WK voor Clubs kijken?

Ja, kijk daar erg naar uit, wil eens weten hoe ver het op die andere continenten staat. Hoop dat alle ploegen het ernstig nemen....
Kun je dat gratis kijken zonder gekke dingen te moeten doen op TV?

Bent u geen Belg ?

ah ok wereldwijde rechten

Denkt u dat er kans is dat een niet-Europese ploeg dit WK wint?

Als Ronaldo en Modric bij Inter Miami tekenen misschien. 🤭

Ik zie het niet gebeuren met zoveel Europese teams. Genoeg redenen voor de spelers, managers en clubs om dit toernooi serieus te nemen.

Man City gaat doorselecteren. Wie er niets van bakt mag vertrekken, gok ik. Inter miste de titel, Dortmund won niets, Real Madrid is Real Madrid, und so weiter.

IMG_0435.jpeg

Indien Conte vertrekt, zou ik overwegen te bedanken. Mag ik dat zeggen?

Als Ronaldo en Modric bij Inter Miami tekenen misschien. 🤭

Ik zie het niet gebeuren met zoveel Europese teams. Genoeg redenen voor de spelers, managers en clubs om dit toernooi serieus te nemen.

Man City gaat doorselecteren. Wie er niets van bakt mag vertrekken, gok ik. Inter miste de titel, Dortmund won niets, Real Madrid is Real Madrid, und so weiter.
ben benieuwd naar de Zuid-Amerikaanse teams vooral.

Terug
Naar boven