AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Jawel zoals Cruyff vroeger, laatste jaar Anderlecht en daarmee de titel pakken.
Dat heb ik nog zeer lucide gezien toen.
Anderlecht heeft er wel iets van om de afdankertjes van Club op te pikken idd :trollfacex:

Nee, Hansie gaat nog even uitbollen bij Club en dan schoentjes aan de haak. Familiemannetje. Lekker met het hondje gaan wandelen in Knokke.

Neymar stal zondagavond (Nederlandse tijd) weer eens de show in Brazilië, zij het in negatieve zin. De duurste voetballer aller tijden scoorde namens Santos opzettelijk met de hand en ontving derhalve een gele kaart. Het was zijn tweede plak van de wedstrijd en dus kon de Braziliaan gaan douchen. Hoogstwaarschijnlijk was het zijn laatste wedstrijd voor de club waar hij als tiener doorbrak.
Met de hand scoren doe je enkel tegen Engeland. Iedereen weet dat.

DXDsgj.gif

Ik pleit dan weer voor aantrekkelijkere mensen in de tribunes.

• Like
Waarderingen: mat
Anderlecht, of zoals we tegenwoordig zeggen: Union B

e32.gif

• hihi
Liverpool staat deze zomer voor een historische transfer die nog nooit eerder in het Premier League-tijdperk is voorgekomen. Volgens Sky Sports is stadsgenoot Everton serieus geïnteresseerd in Ben Doak, een negentienjarige buitenspeler van the Reds. Mocht de deal daadwerkelijk doorgaan, dan schrijft Doak geschiedenis als de eerste speler ooit die in het Premier League-tijdperk direct van Liverpool naar Everton verkast.
Zo, dat we DIT nog mogen meemaken! Waar was jij toen Doak tekende voor Everton?

Mensjes die naar vrouwenvoetbal kijken? Voor het eerst in jaren nog eens een match meegepikt en lijkt alsof het niveau een stukje gestegen is. Spanje speelt bv wel relatief goed voetbal.

Vanavond eens Portugal - België kijken, ook al is Spanje - Engeland vast interessanter.

Sevens kijk ik, want het veld is veel kleiner. Dat ligt de dames beter.

• Like
Als het vanavond meevalt, ga ik het ek wat volgen.

Mensjes die naar vrouwenvoetbal kijken? Voor het eerst in jaren nog eens een match meegepikt en lijkt alsof het niveau een stukje gestegen is. Spanje speelt bv wel relatief goed voetbal.

Vanavond eens Portugal - België kijken, ook al is Spanje - Engeland vast interessanter.

Ronaldinho die z'n roes uitslaapt op de club. Apart gegeven...

C'mooooooooon! :titty:

Hoppa.

Terug
Naar boven