Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Potverdomme stomme Mourinho!

Zet Lukaku dan toch niet als 5e! Dat is echt gewoon DOM!

Heb het niet zo meteen voor hem, maar dit is echt jammer voor hem :(

Hij had moeten scoren, met zijn talent, maar mentaal is dat echt niet te onderschatten..

Tjonge wat gaat dit Tottenham goed presteren dit jaar . Ze verkopen Bale , vangen een enorme som geld en gaan vervolgens goed aankopen . Chiriches , Paulinho , Chadli , Capoue , Lamela , Eriksson en een doorwinterde spits als Soldado . Ben echt benieuwd wat ze gaan doen in Engeland . Zou me niets verbazen als ze tweede eindigen .

Tjonge wat gaat dit Tottenham goed presteren dit jaar . Ze verkopen Bale , vangen een enorme som geld en gaan vervolgens goed aankopen . Chiriches , Paulinho , Chadli , Capoue , Lamela , Eriksson en een doorwinterde spits als Soldado . Ben echt benieuwd wat ze gaan doen in Engeland . Zou me niets verbazen als ze tweede eindigen .
Toch 2e :D

Ben ik ff blij dat ik geen toto heb gedaan dit weekend, mijn god..

2-0 Feyenoord - we komen eraan

Niet zo gek met dat slappe lul spelende Roda...
die 2e goal ook, ik zou als ik die verdedigers was.. gewoon meteen uit de baan van het schot gaan...of naar huis.

4-0 jaja

Gefeliciteerd inderdaad , moet toch een goede dag zijn na z'n lange tijd...

Idd mannen na do is dit toch wel weer een opsteker -

Hahaha zit barca te kijken. Als die tegen ajax zo spelen kan het echt leuk worden :D

Sneijder zit gewoon bij het Ned elftal :D vandaag erbij geroepen...

zou mooi weigeren als ik wesley was

Die presentator in de voorbeschouwing schotland belgie moet aufrossen, breekt de flow en pakt het veeeeeeeeeeels te serieus aan.

Lol, staat Nederland achter

Terug
Naar boven