Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie assist, typisch balletje van Eriksen. Mooi te zien dat hij het goed doet, technisch kan hij het zeker wel aan de premier league, was alleen bang dat hij misschien te weinig zijn mond open zou trekken en op zou eisen. Dat zit gewoon niet in die jongen, maar hij neemt alle spelhervattingen etc. Denk dat villas boas wel de juiste trainer voor hem is.
Bij match of the day kwamen ze superlatieven te kort om Eriksens eerste match te beschrijven.
Toch mooi dat de grootste club van België gerund wordt door Nederlanders.
Eerlijk gezegd weet ik bijzonder weinig van Anderlecht. Ik weet wel dat De Zeeuw overrated is, dus dat hij niet goed genoeg is snap ik wel.Brom is degelijke trainer, De Zeeuw is niet goed genoeg voor anderlecht, maar zo zijn er wel meer.
Persoonlijk vind ik het middenveld van Anderlecht erg matig, alhoewel Milivojević nog kansen moet krijgen.
Ze missen een dragend type.
Wat wil je hiermee zeggen man. Alsof nederland op internationaal vlak ook nog maar iets voorstelt. We zijn bijna gelijk of nog slechter als belgie.
Eerlijk gezegd weet ik bijzonder weinig van Anderlecht. Ik weet wel dat De Zeeuw overrated is, dus dat hij niet goed genoeg is snap ik wel.
Vd Brom heeft in Nederland bij al zijn clubs echt goede prestaties geleverd, maar het is wel een mannetje die veel inspraak wil volgens mij. Hij is bij Ado en Vitesse ook niet positief vertrokken, ondanks de resultaten.
We zijn de afgelopen 40 jaar zo'n beetje altijd beter geweest. Dat mag ook wel, omdat Nederland simpelweg meer inwoners en actieve voetballers heeft. Het kan een keer voorkomen dat we een minder talentvolle lichting hebben. Begin jaren 80 was het ook een tijdje k*t, vlak voor Van Basten, Rijkaard, Koeman, Gullit kwamen.