Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Jongens alles komt goed, Dirk Kuyt gaat zo zijn trainingspak uit doen en warm lopen.

Emanuelson en Buttner zijn in ieder geval beter dan Willems.

Gefeliciteerd Louis. Eindelijk een WK.

Eriksen speelt goed

[Link niet meer beschikbaar]

Eriksen speelt goed

[Link niet meer beschikbaar]

Mooie assist, typisch balletje van Eriksen. Mooi te zien dat hij het goed doet, technisch kan hij het zeker wel aan de premier league, was alleen bang dat hij misschien te weinig zijn mond open zou trekken en op zou eisen. Dat zit gewoon niet in die jongen, maar hij neemt alle spelhervattingen etc. Denk dat villas boas wel de juiste trainer voor hem is.

Mooie assist, typisch balletje van Eriksen. Mooi te zien dat hij het goed doet, technisch kan hij het zeker wel aan de premier league, was alleen bang dat hij misschien te weinig zijn mond open zou trekken en op zou eisen. Dat zit gewoon niet in die jongen, maar hij neemt alle spelhervattingen etc. Denk dat villas boas wel de juiste trainer voor hem is.

+1

Komt wel goed met hem

Haha Dortmund speelt weer hard . 5 op 5

Bij match of the day kwamen ze superlatieven te kort om Eriksens eerste match te beschrijven.

Bij match of the day kwamen ze superlatieven te kort om Eriksens eerste match te beschrijven.

[LouisvanGaal modus]Heb het altijd al geroepen. Als die jongen op een hoger niveau terecht komt, gaat 'ie zich pas echt ontwikkelen. Eriksen is over drie jaar de beste middenvelder van Europa.

De Zeeuw: het ligt aan de tactiek
Brom: het ligt aan de spelers

Vrij hilarisch, want het lag aan allebei maar ze willen hun eigen fouten niet inzien.

Toch mooi dat de grootste club van België gerund wordt door Nederlanders.

Toch mooi dat de grootste club van België gerund wordt door Nederlanders.

Brom is degelijke trainer, De Zeeuw is niet goed genoeg voor anderlecht, maar zo zijn er wel meer.

Persoonlijk vind ik het middenveld van Anderlecht erg matig, alhoewel Milivojević nog kansen moet krijgen.

Ze missen een dragend type.

Laatst bewerkt:
Brom is degelijke trainer, De Zeeuw is niet goed genoeg voor anderlecht, maar zo zijn er wel meer.

Persoonlijk vind ik het middenveld van Anderlecht erg matig, alhoewel Milivojević nog kansen moet krijgen.

Ze missen een dragend type.
Eerlijk gezegd weet ik bijzonder weinig van Anderlecht. Ik weet wel dat De Zeeuw overrated is, dus dat hij niet goed genoeg is snap ik wel.

Vd Brom heeft in Nederland bij al zijn clubs echt goede prestaties geleverd, maar het is wel een mannetje die veel inspraak wil volgens mij. Hij is bij Ado en Vitesse ook niet positief vertrokken, ondanks de resultaten.

Wat wil je hiermee zeggen man. Alsof nederland op internationaal vlak ook nog maar iets voorstelt. We zijn bijna gelijk of nog slechter als belgie.

We zijn de afgelopen 40 jaar zo'n beetje altijd beter geweest. Dat mag ook wel, omdat Nederland simpelweg meer inwoners en actieve voetballers heeft. Het kan een keer voorkomen dat we een minder talentvolle lichting hebben. Begin jaren 80 was het ook een tijdje k*t, vlak voor Van Basten, Rijkaard, Koeman, Gullit kwamen.

Eerlijk gezegd weet ik bijzonder weinig van Anderlecht. Ik weet wel dat De Zeeuw overrated is, dus dat hij niet goed genoeg is snap ik wel.

Vd Brom heeft in Nederland bij al zijn clubs echt goede prestaties geleverd, maar het is wel een mannetje die veel inspraak wil volgens mij. Hij is bij Ado en Vitesse ook niet positief vertrokken, ondanks de resultaten.

We zijn de afgelopen 40 jaar zo'n beetje altijd beter geweest. Dat mag ook wel, omdat Nederland simpelweg meer inwoners en actieve voetballers heeft. Het kan een keer voorkomen dat we een minder talentvolle lichting hebben. Begin jaren 80 was het ook een tijdje k*t, vlak voor Van Basten, Rijkaard, Koeman, Gullit kwamen.

Er is geen $$$$$ in NL dus onze competitie gaat sowieso nooit meer naar boven. Talenten zullen hier in ieder geval nooit blijven. Hooguit het Nederlands elftal gaat ooit weer shinen als er nieuwe lading toppers komt maar op dit moment maar ik betwijfel het srs.

20-0

Terug
Naar boven